Gå til innhold

Litt skummelt å ha egen blogg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når man kan se hvem som søker på deg og kommer inn på bloggen, så noen som søkte på fulle navnet mitt og kom inn på bloggen, skjønte hvem som hadde søkt på det, faktisk et sted jeg hadde vært idag for å få behandling, siden de skrev etternavnet mitt feil... Synes det blir litt rart når folk leter opp en på nettet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

synes du det er rart om folk leter deg opp på nettet?hvorfor det?det er jo vår tids telefonkatalog!man finner mye interessant om folk som er så dumme å legge ut hele livet sitt på nettet...

Skrevet

Skjønner ikke hva du mener? Hvordan vet du hvem som søkte på deg?

Skrevet

Hun sier jo de søkte på henne med samme feile skrivemåte som de benyttet et sted hun var til behandling i dag.

Til HI: Jeg ville rett og slett vurdert om jeg vil blogge under fullt navn, om jeg ikke ønsker å bli søkt opp av hvem som helst. Kanskje burde du tenke over om du vil være så offentlig på nett? :)

Skrevet

Får man beskjed om sånt? Hvis jeg heter Mari Olsen og noen søker på meg som Mari Olssen, jeg får jo ikke beskjed om det? Fatter ingenting jeg? Dessuten, er det ikke bare å privatisere bloggen?

Skrevet

Men det er det også!! Jeg har ikke brukt bloggen min med mitt navn kun fornavn, skjønner ikke hvordan de kan komme fram til bloggen min da??

Skrevet

Det må jo være noe påloggingsgreier hvis du kan se hvem som har vært på bloggen din eller søkt etter deg. For normalt når jeg går inn på en blogg, kan ikke de som har bloggen se det, ei heller hvis jeg søker opp noen via f.eks google.

Mulig man legger noen spor om ip adresse, men den kan du ikke søke opp. du kan bare vite hvilket område ip adressen befinner seg.

Skrevet

Hei hi. Har du kanskje postet emailen din på bloggen slik at folk kan kontakte deg? Dersom du har navnet ditt i emailen så er det kanskje derfor. Jeg har det også slik på bloggen at jeg ser hva folk har googlet for og finne den.

Skrevet

Har postet emailen, men får opp på feks søk, fra det folk søker på google og kommer inn på bloggen min fra.

Har ikke skrevet etternavnet mitt i det hele tatt, og dessuen var etternavnet feil stavet, så synes det er litt skummelt ja hvor lett man kan finne fram til bloggen selv om man ikke har oppgitt opplysninger på bloggen som skal tilsi etternavn osv?

Skrevet

Ja da forstår ikke jeg heller hvordan denne personen kan ha funnet frem til bloggen din =/. Denne uken har feks en funnet bloggen min ved å google laksetortilla.. men det er jo fordi jeg har postet oppskrift til det på bloggen.

Legger heller ikke ut mitt fulle navn og signerer med "alias".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...