Anonym bruker Skrevet 17. november 2010 #2 Skrevet 17. november 2010 Det faktumet at jeg er...*telle* ..35 kg tyngre enn for to år siden! Og at det er så hærlig etterpå! Og at det er kjekke menn der! Og at jeg faktisk betaler for det..
Anonym bruker Skrevet 17. november 2010 #3 Skrevet 17. november 2010 veldig godt spørsmål HI! nå måtte jeg plutselig sitte litt og tenke... I begynnelsen var det for å få bort siste rest av fødselsvekt,men jeg merka at trening var godt fordi jeg kom meg ut av huset ALENE og kunne bare tenke på ingeting den tima treninga varte. Så kom denne vekta bort men jeg trener fortsatt fordi det er gort å føle at kroppen er sterk,at man har mer å gi,mer overskudd. men nå skal det sies at jeg er i permisjon.vi får se om overskuddet er så desperat høyt når jobblivet begynner for fullt på nyåret...
Anonym bruker Skrevet 17. november 2010 #4 Skrevet 17. november 2010 For å gå ned i vekt. Tror jeg hadde vært verdens største sofagris om jeg ikke hadde hatt overvekt å slite med! :-)
Anonym bruker Skrevet 17. november 2010 #5 Skrevet 17. november 2010 Jeg har selv en treningsblogg for å motivere andre. Bryr meg ikke så mye om vekten lenger, men tenker mer på hva fysisk aktivitet faktisk gjør med kroppene våre. Mottoet mitt er derfor; Jeg trener ikke for å bli ung, men for å bli gammel!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå