Anonym bruker Skrevet 17. november 2010 #1 Skrevet 17. november 2010 Har hatt et lignende innlegg før, men har endret det litt. Mannen er bortreist i store deler av året pga. jobb. Det klaffer så innmari dårlig at eg har eggløsning en gang da han er hjemme, og to ganger da han ikke er det. Eggløsning skjer en uke etter han har dratt, og rett før han kommer hjem - hver eneste gang.. Har akkurat fått en negativ test, så nå har vi i utgangspunktet bare EN sjanse til for å få en 2011-baby; i februar med termin i oktober..... Så da lurer jeg på å få resept på Primolut, og ta disse i ca. 6 dager, slik at mensen og dermed eggløsning blir forsinket. Noen som har erfaring med disse pillene? Dere som har tatt de: når fikk du mensen igjen etter siste tablett? På forhånd takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå