Anonym bruker Skrevet 17. november 2010 #1 Skrevet 17. november 2010 Vi vet ikke kjønnet, men på UL i dag (uke 24) så vi to hvite streker mellom beina på babyen (fikk ikke spurt legen hva hun så). Sier det noe om gutt eller jente?
Anonym bruker Skrevet 17. november 2010 #2 Skrevet 17. november 2010 Gutt. Tre streker er jente Grattis med mini-helt:-)!!
Anonym bruker Skrevet 17. november 2010 #3 Skrevet 17. november 2010 Vel det var ikke to streker det vi så på ultralydbildet til mini. Det var helt tydelig at det var en pung og en liten tissefant! Ingen tvil! Siste UL var i uke 24 her og
Anonym bruker Skrevet 17. november 2010 #4 Skrevet 17. november 2010 Med jenta så det ut som noen hvite streker, med gutten så vi en tissemann som sto rett ut. Herregud må le av hun over her som sier grattis med gutt. Litt tidlig å si det eller?
Anonym bruker Skrevet 17. november 2010 #5 Skrevet 17. november 2010 Dytter litt, vil gjerne ha flere svar. Vet at man jo ikke kan vite helt sikkert uansett, men vil gjerne høre fra flere hva dere så på ultralyd og hvilket kjønn som kom ut.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #6 Skrevet 18. november 2010 kan du ikke legge ut et bilde på profilen di , så blir det lettere å se hva det er ?
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #7 Skrevet 18. november 2010 Var på ultralyd i går - bebisen lå litt kronglete til, men vi så tre streker og absolutt ingen pung eller tissefant - har en av hver fra før og med jenta vår så vi også disse strekene. Med gutten så JM pungen og litt av tuten til tross for at han lå litt rart med bena.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #8 Skrevet 18. november 2010 Både gynokologen min og lege/jordmor på sykehuset sa at kjønnsleppene til jenter kunne se ut som ei kaffebønne.. hehe
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #9 Skrevet 18. november 2010 Strek = jente, gutt = kule med tut... hehehe...
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #10 Skrevet 18. november 2010 Ja, kaffebønne var akkurat sånn det så ut som. Er bare litt overrasket for jeg har også hørt at det er tre streker som er jente, ikke to. Samtidig så jeg ingen som helst antydning til pung eller tiss, noe vi så tydelig på UL med gutten vi har fra før. Skal på UL igjen om en måned da, da må jeg sannelig spørre hva de tror det er.
*Smiley* Skrevet 18. november 2010 #11 Skrevet 18. november 2010 Jente ser ut som en kaffebønne.Du kan titte på ultralyd bilder på nett.Det finns kjempemange av både gutter og jenter.Kansje du kjenner igjen det dere så på ul:)
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #12 Skrevet 18. november 2010 Tok fram ultrlaydbilde av jente nr.1 som helt klart viser kjønnslepper (3 streker) - et veldig godt bilde. Slik så vi på ultralyd i går også, disse tre strekene, minner veldig om en kaffebønne, ja
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #13 Skrevet 18. november 2010 Vi ble vist og fortalt at to streker er jente. Det stemte begge gangene ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå