Tante Gustava Skrevet 17. november 2010 #1 Skrevet 17. november 2010 Vurderer å kjøpe iPad til mannen til jul. Er den kommet på det norske markedet nå? Noen som vet ca hva den koster? Har en kompis som er i USA akkurat nå. Er det lurt å be han kjøpe med en derfra kanskje? Fordeler og ulemper med det?
Hufsla Skrevet 17. november 2010 #2 Skrevet 17. november 2010 Jeg tror iPad kan kjøpes i Norge, men er jammen ikke sikker. Ulempen med å kjøpe fra USA er om den skal brukes med sim-kort, da må den hackes (jailbreakes). Mange gjør det uansett, men jeg er litt usikker på om jb til den softwaren har kommet.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 17. november 2010 #3 Skrevet 17. november 2010 Den er antatt å koste ca 5000, litt i underkant, men den er vel ikke klar i Norge enda? Mener den skal komme på norsk til jul, men det er usikkert om du greier å få tak i en da..
mamman til to gutter Skrevet 17. november 2010 #4 Skrevet 17. november 2010 Samboeren min sier man trenger et microsimkort og det får man hvis man ber om det.
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 17. november 2010 #5 Skrevet 17. november 2010 Man trenger da vel ikke sim-kort i en iPad??????? Vi kjøpte iPad i USA i sommer og har ikke hatt noe problemer med å bruke den her i Norge. Det er jo til og med norske bokstaver i tastaturet der, så kan skrive Æ,Ø og Å også Be kompisen kjøpe med fra USA. Myyyyyye billigere der borte!!!!!!
Tante Gustava Skrevet 17. november 2010 Forfatter #6 Skrevet 17. november 2010 Hva ligger prisen på i USA da? Og hvordan vil det bli med toll etc?
Hufsla Skrevet 17. november 2010 #7 Skrevet 17. november 2010 du trenger ikke bruke sim nei, men noen kan bruke det slik at du kan komme på nett uten vanlig internettoppkobling. Da kan du også bruke den som et eksternt modem for vanlig PC.
Ubrukelige hengerumper... Skrevet 18. november 2010 #8 Skrevet 18. november 2010 Wi-Fi koster 499 dollar for 16 gb, 599 for 32 gb, og 699 for 64 gb. Wi-fi + 3g koster fra 629 for 16 gb. Sparer MYE på å kjøpe fra usa, her i norge ligger prisene fra 5500 og oppover.... :-)) Jeg har kjøpt fra USA, en kompiss var der nede. Kjøpte WI-FI med 32 gb og betalte 3608,44 kr
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå