Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 17. november 2010 #1 Skrevet 17. november 2010 skal smelte sjokolade til å skrive på kaken med, hvordan gjør jeg det? gjorde det nettopp å det ble bare svidd
♡ A & E ♡ Skrevet 17. november 2010 #2 Skrevet 17. november 2010 Ha sjokoladen i en skål eller lignende og sett det i varmt vann
mamman til to gutter Skrevet 17. november 2010 #3 Skrevet 17. november 2010 Smelt det i vannbad. Kok opp en kjele med vann og dra den av plata, legg sjokoladen i en mindre kjele som du holder ned kjelen med vann, da smelter sjokoladen uten å bli for varm. Pass på at du ikke får vann eller vanndamp i.
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 17. november 2010 Forfatter #4 Skrevet 17. november 2010 tusen takk ja nå kan jeg huske at mamma har smeltet sjokoladen slik når jeg var mindre. da skal jeg gjøre det
blond Skrevet 17. november 2010 #5 Skrevet 17. november 2010 Jeg pleier å bruke smør når jeg smelter sjokolade, tror du må ha i det..?
daimon Skrevet 18. november 2010 #6 Skrevet 18. november 2010 Vannbad, det er veldig fint å smelte det sammen med litt delfiafett, 1 ss pr plate kokesjokolade ca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå