Anonym bruker Skrevet 17. november 2010 #1 Skrevet 17. november 2010 Har en kollega som lukter helt forferdelig når hun går i private klær....Og lukta kommer fra et svært beist av en hund, det er helt overveldene kvalmende....Vet ikke helt hva slags rase han er, men ser ut som en svær bamse.... Burde man si noe til henne??? Det lukter råte og gammel søppel.....
Anonym bruker Skrevet 17. november 2010 #2 Skrevet 17. november 2010 Hvis du har et slikt forhold til henne at du føler at du kan si fra til henne på en saklig måte så synes jeg absolutt du skal snakke med henne om det. Jeg hadde en tilsvarende sak der jeg måtte snakke med en kvinnelig kollega om svettelukt. Hun vasket ikke klærne sine på høy nok temperatur slik at hun luktet gammel sur svette når hun ble varm litt utpå dagen. Hun satte pris på å bli informert for hun hadde tydeligvis blitt immun mot sin egen lukt.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2010 #3 Skrevet 17. november 2010 Jeg føler egentlig ikke at jeg kjenner henne godt nok. Kan jo kanskje si til henne at bikkja lukter...... Før trodde vi (flere kollegaer) at det var huset deres som lukter, men har vært der, og det er helt klart hunden.......:-/
Anonym bruker Skrevet 17. november 2010 #4 Skrevet 17. november 2010 Skriv en anonym lapp: "Beklager å måtte skrive dette, det er ikke for å være stygg...men klærna dine lukter veldig ille pga hunden din. Vil bare si ifra så at du blir klar over det;-)"
Anonym bruker Skrevet 17. november 2010 #5 Skrevet 17. november 2010 En anonym lapp,er en dårlig ide. Synest jeg. Siden hun da ikke får vite hvem som sier fra. Kanskje hun vil føle seg ille til mote.. Da kanskje "alle" kollegaene mener hun lukter.. Skriver alle, da vedkommende ikke vet hvem som har skrevet lappen.. Hvis noen skjønner..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå