Anonym bruker Skrevet 17. november 2010 #1 Skrevet 17. november 2010 men ikke på seg selv? du skal ha på refleks på både barn, hund og deg. tenk så trist det er for barnet ditt om du dør i trafikken fordi du ikke hadde refleks.barnet mister mamma eller pappa bare fordi han/hun ikke hadde festet refleks på seg. skjønner meg ikke på folk som setter refleks på barna men ikke på seg selv? setter de det på barna vet de jo tydligvis hvor livsviktig det er! og det at "jeg har jo kontroll, jeg vet jo hvor jeg er, jeg går sakte og rett og er høy". det har ingenting å si. selvom du gjør dette ser ikke bilen deg før det er forsent. kan ha gått fint 10.000 ganger, men den ene gangen det går galt, ja da går det galt. kanskje det skjer neste gang om du ikke setter på deg en refleks med en gang?
Anonym bruker Skrevet 17. november 2010 #2 Skrevet 17. november 2010 og ps. til alle uten hund: sier seg selv at vi ikke har refleks på hunden vår når vi ikke har noen hehe
Anonym bruker Skrevet 17. november 2010 #3 Skrevet 17. november 2010 ingen som tør å svare nei. skal love at 95% av dere med refleks på barna ikke har refleks selv
Anonym bruker Skrevet 17. november 2010 #4 Skrevet 17. november 2010 minsta er bare 2 år så er sjelden ute i mørket og har ikke refleks, men jeg har refleks på bikkja, men ikke meg selv.. skal skjerpe meg *æresord*
Anonym bruker Skrevet 17. november 2010 #5 Skrevet 17. november 2010 Bikkja har refleks på hele kroppen i tillegg til blinkende hodelykt, selv har jeg alltid refleksbå¨nd rundt hånda, i tillegg til hodelykt. :)Har ikke barn så..
Anonym bruker Skrevet 17. november 2010 #7 Skrevet 17. november 2010 bra, du har nok familie og venner som hadde blitt knust om du hadde blitt påkjørt. så kjempefint at du tar ansvar for deg selv og for bikkja. man trenger ikke være sent ute før det blir mørkt nå for tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå