Anonym bruker Skrevet 17. november 2010 #1 Skrevet 17. november 2010 Fikk meg en ahaopplevelse da jeg leste en tråd om yttertøy på barn i bil, jeg visste ikke at dette var farlig, så nå lurer jeg på om det er noe mer viktig jeg har gått glipp av som jeg må huske på for ikke å ta livet av ungen min eller risikere å få dibberne på nakken. Jeg vet nå at jeg IKKE skal: Henge helseteppe foran åpningen på vogna La ungen min ha bobledress på i bilsetet Det må da være mer???
Anonym bruker Skrevet 17. november 2010 #2 Skrevet 17. november 2010 Ikke la barnet kjøre for å hente deg på natta fordi du er på rotfyla.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2010 #3 Skrevet 17. november 2010 du skal ha på refleks på både deg og barna. tenk så trist det er for barnet ditt om du dør i trafikken fordi du ikke hadde refleks. skjønner meg ikke på folk som setter refleks på barna men ikke på seg selv? setter de det på barna vet de jo tydligvis hvor livsviktig det er! fint med en slik tråd
Anonym bruker Skrevet 17. november 2010 #4 Skrevet 17. november 2010 Hva var det med bobledress i bilen da? Er det seriøst eller bare tull?
kitty litter Skrevet 17. november 2010 #5 Skrevet 17. november 2010 Du er barnemishhandler og skulle aldri hatt barn hvis du ikke har råd til ReimaTEC dress, Viking vintersko, Bergans jakker o.l til barnet ditt. NYTT HVERT ÅR!!!
Anonym bruker Skrevet 17. november 2010 #7 Skrevet 17. november 2010 Man må aldri la babyen sin gråte et sekund.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2010 #8 Skrevet 17. november 2010 Det er visst anbefaling fra Trygg Trafikk fordi sælene i barnesetet blir for slappe når lufta går ut av det tykke yttertøyet...
kitty litter Skrevet 17. november 2010 #9 Skrevet 17. november 2010 Hehe..gjerne to-tre ganger i året da ; ) Må jo ha alle de nyeste utgavene....
Anonym bruker Skrevet 17. november 2010 #10 Skrevet 17. november 2010 Oppfattet at dette egentlig ikke er en tulleteåd, jeg da. Ikke ha sokker av ren ull i Gore tex, da blir det visst vått og kjipt neddi skoen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå