Gå til innhold

Gir dere egne gaver fra ungene til besteforeldrene?

Anbefalte innlegg

Gjest JuniGull10 og mange drømmer...
Skrevet

?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ett barn og ett sett med besteforeldre så hun gir egne gaver fra henne til dem. Hadde det være flere barn og mange besteforeldre så ville jeg nok kjøpt fellesgave fra alle ungene til hvert par.

Skrevet

Nja... Har ikke gjort det de andre gangene, men i år tenkte vi å gi dem et bilde av gutta som er tatt hos fotograf, og da lar vi det være fra gutta. Blir til oldeforeldre og besteforeldre.

Skrevet

Ja. Han får jo egne gaver av besteforeldrene, så for mig er det riktig at han også gir egne gaver til de

Skrevet

Ja ungene gir egne gaver til besteforeldrene, men det er ting de lager.

Skrevet

Ja, vi gjør det.

Mine foreldre er skilt, så det blir hver sin gave på de. Mor har samboer å han får også en gave. Det andre settet med besteforeldre får også hver sin gave. Så for oss blir det 5 gaver. I tillegg pakker barna inn ting de har laget på barnehage/skole.

Skrevet

Hvis ungene vil gjør vi det, men strengt tatt trenger ikke besteforeldrene noe så det er ikke nødvendig, akkurat.

Skrevet

I år får mine foreldre, og besteforeldre gaver av sine barnebarn og oldebarn. Dem får kalender, og bilder av ungene. Skriver da fra barna på disse gavene, også får dem en annen ting fra hele familien.

Skrevet

Ja, kalendere og bilder og slikt blir fra barna:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...