Anonym bruker Skrevet 17. november 2010 #1 Skrevet 17. november 2010 Når oppdaget du det? Hva var dine symptomer?
Anonym bruker Skrevet 17. november 2010 #2 Skrevet 17. november 2010 Ante uråd en uke etter uteblitt mens og testet positivt. Hadde ingen andre symptomer og var da 5 uker på vei
Anonym bruker Skrevet 17. november 2010 #3 Skrevet 17. november 2010 uke 4 Uteblitt mens. Tror du at du er gravid, HI ? eller ?
Anonym bruker Skrevet 17. november 2010 #4 Skrevet 17. november 2010 1. gang: uke 4, før forventet mens. Veldig planlagt graviditet. Gikk flere dager med en del mensmurringer i livmoren som gjorde meg mistenkelig. 2. gang: uke 5, 2-3 dager etter forventet mens. Ikke planlagt, men hadde de samme mensmurringene som sist, og ble igjen mistenkelig.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2010 #5 Skrevet 17. november 2010 hva som jeg tror at er vanlig: sikkert uke 5 for de som ikke planlegger, siden mensen ikke kommer. og sikkert uke 4 for de som planlegger, for de tar ofte test med en gang de har sjansen..
Anonym bruker Skrevet 17. november 2010 #6 Skrevet 17. november 2010 oppdaget det i uke 5. har alltid hatt uregelmessig mens, så tenkte ikke så mye på det. men ble veldig kvalm. jeg kastet ikke opp.. men jeg brøt meg hele tiden.. så da tok jeg en test
2 små og en undulat Skrevet 17. november 2010 #7 Skrevet 17. november 2010 Med førstemann: Uke 4+2 Med andremann: Uke 5 Jeg hadde en uvanlig metallsmak i munnen med begge, dette kom rundt uke 3-4, så jeg visste sånn halvveis at det måtte være noe spesielt. Og det var det jo;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå