Gå til innhold

Uff, hvorfor tar jeg dette så tungt? ;p

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler meg skikkelig hormonell her. Men enten så er mensen ganske så rett rundt hjørnet, eller så har jeg greid å bli gravid.

Det har seg sånn at for snart 4 år siden, på valentinsdagen, så fikk jeg en gave fra min kjæreste som jeg satte veldig stor pris på. Jeg hadde en gang sagt til han at om han noen gang skulle kjøpe en rose til meg, så skulle det være en plastrose, siden roser er tegn på kjærligheten, og plast aldri dør ;p

Dette husket han faktisk! Så på valentinsdagen kjøpte han meg en plastrose med båndopptaker på. Så spillte han inn "Jeg elsker deg" på sin daværende dialekt, som er noe jeg virkelig savner ved han....

Dette var jo en billig greie fra Nille, men helt klart den beste gaven jeg noen gang har fått, da den var personlig for oss.

Når vi har kranglet, eller jeg har savnet han, så har jeg alltid hørt på den rosen.

Jeg har flyttet mange ganger etter jeg fikk den, og den har blitt behandlet som spesialbagasje for at ikke noe skulle komme borti recordknappen og ødelegge innspillingen hans. Men jeg har faktisk greid og redde den fra mange flyttelass og vårt barns klåfingre.

Nå har den ligget en god stund som pynt der barnet ikke når. Og det har ikke vært noe problem...

Men så... Hadde jeg besøk av en kompis her en dag. Han stod i nærheten av skapet som rosen lå på, og tror dere ikke han plukka den opp og begynte å trykke villt på knappene? *SinnaFjes* Jeg hørte bare at det begynte å pipe veldig, så hva han hadde i hendene og klikka helt! Jeg hadde så lyst til og gråte ;p

Der forsvant det kjæresten spillte inn :(

Jeg fikk ikke så mye som et unnskyld engang... Bare "Åh, ødela jeg nå da?" Totalt likegyldig..

Nå tenker dere sikkert at det er synd om jeg er gravid, da jeg blir alt for lett sur for ingenting til å kunne ta vare på barn. Og siden dette var bare en billigting fra Nille liksom...

Men det var jo ikke prisen eller kvaliteten jeg tenker på, men tanken bak, og den personlige innspillingen.

Jeg har ringt og snakket med kjæresten, og sagt at han må spille inn på nytt når han kommer neste måned. Men jeg føler ikke det blir det samme likevell...

Hormoner er en fin ting dere. Så langt syteinnlegg for en plastrose til under 50-lappen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg forstår deg virkelig. Jeg tror jeg også ville fått en skekkelig sorgfølelse for at beskjeden forsvant. Det er jo det som var innlest og ikke rosa som var det kjæreste med gaven. Men nå som det er gjort må du nesten bare leve med det. Kanskje kan han lese inn noe helt annet til deg nå, og skape et nytt minne rundt det?

Den dumme vennen din som plukka på rosa og ødela innspillinga skulle vært klaska i bakhodet og kasta på dør! Dustemennesker som plukker på andres ting.... Respektløst og ikke noe voksne folk gjør! =s

Skrevet

Åh, så godt og faktisk bli forstått! :)

Ja, kjæresten skal spille inn en ny melding til meg, det har jeg fått hans ord på :)

Hehe, kjente jeg fikk litt lyst til å slå til han ja. Jeg skjønte virkelig ikke hva som falt han inn. Trodde alle voksne visste at man ikke skal drive å plukke på alt man ser ;p

HI.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...