Ubrukelige hengerumper... Skrevet 17. november 2010 #1 Skrevet 17. november 2010 Han skal få en Ipad :-))) Hurra! ferdig med den verste julegaven
Gjest Sekretøsa Skrevet 17. november 2010 #2 Skrevet 17. november 2010 Det hadde min fått også, om jeg hadde hatt råd ;o) Men, nå pusser jeg opp gutterommet hans, så jeg skal si god jul når det er ferdig innreda
Ubrukelige hengerumper... Skrevet 17. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 17. november 2010 ååhh, ett gutterom hadde vært suuupert! Bare synd man bor i en knøttliten leililighet :/ Men der fikk jeg ett tips til vi skal bygge hus :-)
Gjest Sekretøsa Skrevet 17. november 2010 #4 Skrevet 17. november 2010 Ikke sant ) Jeg satt det som et kriterie, for hans del, når vi kjøpte nytt hus nå. Det har vært et rom med tv, høytalere, annlegg, fjorten pappaesker og en pinnestol til nå. Og furu på veggen. FURU, lissom!! Nå er det nymalt, skal få teppefliser på gulvet (når han kommer hjem og fjerner de store høytalerene som står midt i rommet) ny sofa, nye hyller, nytt bord... åååå, det blir så fiiint!
Ubrukelige hengerumper... Skrevet 17. november 2010 Forfatter #5 Skrevet 17. november 2010 Så snill du er da!!! Hørtes ut som en super julegave
Gjest Sekretøsa Skrevet 17. november 2010 #6 Skrevet 17. november 2010 Ja, det syns jeg og! Så han får ta til takke med det, hehe )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå