Gå til innhold

noen som vet?


Anbefalte innlegg

Skrevet

når en hos gyn, kan en tiiiiilig graviditet forveksles med en begynnelse på en el?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvor tiiiiiidlig snakker vi om da?

Jeg var på ul for å se hvor langt jeg var på vei, var litt usikker ang om jeg skulle ta abort. Gynokologen så bare en "plummesekk", så jeg fikk beskjed om at jeg mest sannsynligvis var 4uker på vei. Kom tilbake uka etter, da så han et lite hjerte, og mente det stemte at jeg da var ca 5 uker på vei.

Skrevet

da snakker vi så tilig som at man er 3 uker på vei, og det holder på å feste seg..

 

jeg produserer seiiint hcg, og får som regel ikke pos test før rundt uke 6-7.. så var jeg men gyn for 1 uke siden, da var jeg omtrent 3+2-3..

men ser det likt ut slik at det kan forveksles?

 

 

Skrevet

Nei, så tidlig synes det ikke, men legen kan se hvilken eggstokk egget løsnet fra.

Skrevet

for han sa at det så ut som en el var en uke etterpå ca.. men har iiingen pos tester.. og den bruker å være ganske så presis..

så derfor lurte jeg på om det kan være at de to ligner så tilig..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...