Gå til innhold

Har han vært utro?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sambo inrømmet i går at han har fått følelser for ei annen dame, ei som jobber på samme sted som han, men på annen avdeling.

De møttes og pratet for en måned siden på en tilstelning for hele bedriften, han ble da interessert og har slitt med tankene siden da.

Han innsisterer på at han ikke har vært utro og at det var eneste gangen de snakket sammen, men jeg skjønner ikke hvordan du kan få følelser for ei annen dame etter å ha snakket sammen en gang på fylla.

Det verste er at den siste måneden er det jeg som har vært den det har gått utover, han har vært sur og tverr og vi har kranglet nesten hver dag hvor jeg har endt med å gråte til den store gullmedaljen.

I går toppet det selvfølgelig og jeg fikk presset ut av han hva som foregikk og verden min falt i grus.

I 5 år har jeg trodd at det var meg og han, jeg har ikke ant at han har gått og vurdert forholdet våres og det er det som smerter mest, at han ikke har gitt meg en sjanse til å bevise at det er oss to i tykt og tynt.

Fikk litt ut av han hvem denne dama er, hvor hun er fra og alder så i dag hadde jeg ei venninne på besøk og vi gikk løs på pcen hans og fant omsider ut hvem hun var, og på mailer fant jeg ut at han driver og bygger seg opp et nettverk med kompiser (han kuttet ut alt av nettverk da vi ble sammen) og når jeg var bortreist forrige helg var han ute på byen noe han løy om, han sa han hadde sittet hjemme hele helgen, men en kvittering avslørte han så han måtte innrømme at han hadde vært ute.

Jeg blir helt tullerusk av alle løgnene, jeg vet ikke hva jeg skal tro, endel av meg vil tro på at han snakker sant når han sier han ikke har vært utro, men så er det alle løgnene som jeg har avslørt han på de siste dagene (små alene, men mange gjør de store).

Det skal være sagt at vi fant ikke ut om det har vært noe kontakt mellom de på pcen, og jeg fikk gå gjennom mobilen hans i går med han til stedet.

Jeg har virkelig ikke lyst at det skal bli slutt, jeg vil at vi skal jobbe oss gjennom dette, men jeg kan jo ikke tvinge han heller.

Noen gode tips til hvordan jeg snur situasjonen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Parterapi ? Hvor lenge har dere hatt et dårlig forhold ?

Trøsteklem til deg....

Skrevet

Jeg var faktisk inne på det i går og han var på gli så vi får se.

Forholdet ble dårlig etter at han traff denne jenta, dvs han har vært i dårlig humør siden da, inntil da har jeg trodd vi har hatt et solid og godt forhold.

Jeg har fortalt to venninner om dette og de er sjokkert, ingen hadde trodd dette og ikke jeg heller. Alle ser på oss som det bunnsolide paret.

Klart vi krangler som alle andre, men vi ordner alltid opp der og da.

Skrevet

Jeg hadde ikke brukt så mye energi på å finne ut av om han har vært utro, hva han har løyet om osv osv. Jeg hadde forsøkt å komme til bunns i om han ønsket å satse på forholdet eller ikke. Slik du beskriver situasjonen, virker det som om han er på vei ut. Hvis han vil det, er det dessverre lite du kan gjøre for å hindre ham. Hvis han vil satse på dere, bør du fortelle ham at du er villig til å svelge 4000 kameler og legge sviket bak deg. (Og du må mene det!). Så kan dere se på hva som egner seg for dere; parterapi, tid sammen, tid uten hverandre - hva vet jeg, alle er ulike på det feltet.

Uff uff og trøsteklem, håper det ordner seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...