Gå til innhold

Hvordan holder dere ut ventinga?


Lobita

Anbefalte innlegg

Jeg testet positivt i slutten av oktober og har menstermin i slutten av juni. Tok vel sikkert 8 graviditetstester for å være helt sikker :-) og alle viste det samme. Har måtte si det på jobben, men venter med alle andre.

Jeg har fått legetime midt i desember, men syns det er så usannsynlig lenge å vente på å få en bekreftelse. Nå går jeg her og lurer på om jeg egentlig er gravid? Jeg har jo noen symptomer, trett og hormonell i humøret, større og ømme pupper og litt menssmerter i magen, men jeg klarer ikke å overbevise meg selv om at jeg er gravid!

 

Så har jeg begynt å tenke på legetimen: hvordan bekrefter legen at jeg er gravid? Tar de bare en urinprøve og tester på den? (Den kan jo være positiv lenge etter en abort) Eller tas det HCG i blodprøve for å sjekke mot normalverdier i den aktuelle uka? Noen som vet? Føler liksom ikke at jeg vil være helt trygg på at jeg faktisk er gravid før jeg har fått vært på ultralyd, men det blir jo ikke før i januar..... Herregud jeg blir gal av å vente! Noen råd? Hvordan få tiden til å gå fortere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei hei der...

vet akkuratt åssen du ha det... jeg var å sånn hele tiden,men hadde tidig ul i uke 7/8 å da fikk jeg se den lille,men så var det ikke mange dagene føeg begnte å lure igjen om alt var som d skulle...men alt er som det skal være!!

 

du sier du har tatt mange tester å alle var positive og at du er ømm i pupper og litt sånn mensmurring magen å sånn,å da hører det jo ut som om alt er som det skal være! de gangene jeg har vær gravid før når jeg ha vær hos legen så har de aldri skjekket om jeg var gravid,fo ha jo egentlig vist det!har bare tatt masse blodprøver om forskjellige andre ting!

 

masse lykke til videre! det går nok såfint atte!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...