Anonym bruker Skrevet 17. november 2010 #1 Skrevet 17. november 2010 Var hos legen i dag og han fikk ikke til å se hjernekammeret til babyen slik han skulle pga keisersnittarret mitt ved ultralyd. Skal tilbake om 3 uker og da sa han noe om å ta MR av babyen i magen min. Er det noen her inne som har gjort det? Evnt. hvordan var det. Takker for svar.
Gjest Skrevet 17. november 2010 #2 Skrevet 17. november 2010 Fancy. Jeg visste ikke at det gikk an. Da må nok hele du inn i maskinen tenker jeg. Men hvordan skal de klare å få barnet i magen din til å ligge i ro tro?
Anonym bruker Skrevet 17. november 2010 #3 Skrevet 17. november 2010 Ja ikke sant det er helt facinerende. Jeg ble helt satt ut og klarte ikke engang spørre noe som helt om hvordan de skulle klare å ta MR av baby i magen?
Anonym bruker Skrevet 17. november 2010 #4 Skrevet 17. november 2010 Men... hvis man skal ta MR av en voksen er jo et av spørsmålene; er du gravid? Jeg har aldri vært i situasjonen at jeg har vært gravid og trengt MR, men det virker jo som om man ikke skal ta MR hvis man er gravid... ? Skjønner ikke helt logikken her, jeg...
Anonym bruker Skrevet 17. november 2010 #5 Skrevet 17. november 2010 Jeg fant, jeg fant! http://radiographics.rsna.org/content/vol19/issue90001/images/large/g99oc06g16a.jpeg
Anonym bruker Skrevet 17. november 2010 #6 Skrevet 17. november 2010 Utrolig kult bilde! Fryktelig fascinerende!
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #7 Skrevet 18. november 2010 Oi, det er utrolig hva de får til i mors mage. Jeg trodde jo av man ikke skulle ta MR når man var gravid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå