Anonym bruker Skrevet 17. november 2010 #1 Skrevet 17. november 2010 hjem, har dere da alltid middagen klar og bordet dekket?
Anonym bruker Skrevet 17. november 2010 #3 Skrevet 17. november 2010 sjeldent at det skjer.. Jeg er ikke "bare hjemme", jeg har en slitsom hverdag jeg også. Som oftest lager vi middagen sammen. Jeg har hvertfall ikke skrevet under noen kontrak tom å være hjemmeværende husmor.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2010 #4 Skrevet 17. november 2010 Nei, han har middagen ferdig, til JEG kommer hjem...
Anonym bruker Skrevet 17. november 2010 #5 Skrevet 17. november 2010 Selvsagt har jeg alltid middagen klar, og sørger for at barna er renvaskede så de ikke flekker til dressen hans. Og så har jeg alltid tent et stearinlys på bordet, samt friske blomster i vasen. Etterpå tar jeg oppvasken mens min mann får hvilt seg på sofaen. Etter en times hvil serverer jeg ham kaffe og litt sjokolade eller kake. Da hender det at han gir meg en klem.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2010 #6 Skrevet 17. november 2010 Hvorfor så sarkastisk NN 15:35?? Det må nå få lov til å spørre. Alle er forskjellige. Hi lurer kanskje på hvordan den enkelte familien har sin måte. Det er absolutt ingen som sier, at det er absolutt kvinnen som skal sørge for middagen. Men, det er nå noe som heter felles.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2010 #7 Skrevet 17. november 2010 Sarkastisk, jeg? Jeg har jo bare beskrevet i detalj hvordan hverdagene våre er. Var det noe galt? For øvrig: HI er identisk med meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå