Gå til innhold

Stakkars meg! Alt er så sårt i dag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke bare trenger jeg så sårt en ny kjole, men jeg ønsker meg så sårt også nye sko.

Dessuten syns jeg det er så sårt å bare ha 3 barn, familien er jo ikke komplett før jeg får ett barn til. Så jeg lurer på om jeg bare skal gå fra bf for å finne en som faktisk vil ha flere barn med meg. Det er så sårt at bf ikke vil ha flere.

Når det er sagt, så er det sårt å se at bf alltid prioriterer sine særkullsbarn framfor VÅRE barn. Særkullsbarna hans er dessuten svært bortskjemte, de har dessverre og sårt å si, helt andre regler hjemme hos biomor enn her. Jeg er sånn sett litt redd for at de skal påvirke fellesene, slik at de nesten blir like ille. Derfor er det nesten litt sårt for meg å ha dem her, og jeg har sagt til bf at han heller må kutte ned på samværet. For han må jo forstå at det nå er JEG og FELLESENE som gjelder.

Dette er veldig sårt for meg, og jeg håper noen virkelig har litt medynk her nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kutte ned på samværet?? Ingen kan da si det til en mann??

Det er du og alle som gjelder.. Ikke kun du og ditt...

Og uansett om de har andre regler hos "biomor" (som du skriver) så spiller det ingen rolle..

Sorry, men medynk for du ikke fra meg.. Du sier de er så bortskjemte, men det er nok du som lell er litt overdramatisk!

Sett deg ned og pust...

Skrevet

Eh....15:17, du HAR hørt om ironi, harselering og sarkasme? Hvis ikke, slå det opp!

:-)

Skrevet

Har du hørt om ironi? For jeg er ganske sikker på at det er det HI prøver på.

Skrevet

Tror nok bare HI gjør narr av innlegget mitt der jeg skrev at jeg ønsket meg sårt et barn.

Kjekt for deg HI, at innlegget mitt underholdt deg.

Skrevet

Hahhahaha, noen som ikke forsto ironien ser jeg?!

Skrevet

Jo ironien tok jeg ganske fort! og ja, det var ment som ironi..

Skrevet

Nei, jeg siktet ikke dette mot deg. Jeg skjønner godt at du ønsker deg et barn.

Jeg bare samlet noe av det jeg hadde sett her, og satte det sammen. Har lest mange innlegg hvor det sies at familien ikke er "komplett" før man får de barna man hadde planlagt fra man var unge selv. Tragisk egentlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...