Gå til innhold

OI!denne 8 barnsmamman Kate...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes hun virker ganske lik på episodene hvor sekslingene er fire år. Hun har vel begynt å få litt nattesøvn etter hvert og det hjelper på useendet tenker jeg ;)

Skrevet

Tror nok ikke hun har gjort noe annet enn å fjerne mageskinnet og det gjorde hun for lenge siden.

Ellers så år hun nok sovet mer, slipper mannen, har tid til å trene og tid til hår og sminke.

Skrevet

Jeg lurer litt på hvor de har fått/ får alle pengene fra. Bor i stort hus, har råd til barnepasser, reiser etc etc.

Skrevet

Hun tar jo betalt for intervjuer og slikt. får nok en klekkelig sum av de som sender programmet og..

Skrevet

Det ble sikkert en dyr skilsmisse for mannen, han betaler kanske bidrag og hun tar seg betalt for alt av intervjuer og lignende. Bortsett fra e-postintervjuet i klikk og du ser jo hvordan de skryter av at de slapp å betale :-D

Skrevet

De har nok tjent godt på serien, inntervjuer, foredrag, bøker osv

Skrevet

Er det virkelig samme dama?? Ser jo slett ikke seg selv ut. I serien har hun jo kort hår, og langt i fra glamurøs...

Skrevet

Jeg syns hun er utrolig lik Terje Schrøder fra Great Garlic Girls :)

Skrevet

Hun har lengre hår og har lagt på seg et par kilo, that's it. Hun ser mye sunnere ut, og trives utvilsomt mye bedre nå enn før. Det er jo ingen problem å se :-)

Skrevet

Tannbleking er nok også inne i bildet.

Skrevet

Jeg synes hun ser fantastisk ut. Største forandringen er at hun ikke lenger har et ansikt preget av bitterhet grunnet ekteskapet. Hun har rett og slett blitt fri fra en del følelser som ga utslag i et slitent og dratt ansikt. Nå ser hun glad og sunn ut, og om hun i tillegg har begynt å sminke seg eller har bleket tenner, så har ikke det så mye å si. Hun er en pen dame, men det vistes ikke så mye de siste årene med Jon.

Skrevet

Ikke bare bleking. Jeg tror nok hun har fått seg noen skallfasetter også. Og en anelse botox i i panna.

Skrevet

Ikke rart hun ser flott ut. Hun er uten barn dett meste av døgnet, jobber ikke, har tid til å trene og gå på spa. Hvor mange mødre har tid til slikt da?

Skrevet

Hun så gjerne flott ut på det øverste bildet, men det nederste syntes jeg ikke så bra ut. Noen skrev hun ¨så sunn ut nå, det synes jeg absolutt ikke.

Og, jeg klarer ikke egentlig se at det er henne selv om jeg vet det, ENORMT stor forskjell fra tidligere!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...