Gå til innhold

FYYY Hvor vanskelig det er med guttenavn...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Gir herved opp etter navnet med stor N

 

Så her skal nok den lille hete Theo eller Theodor

synes det er fiiine navn... jaja hva skal derers smågutter hete??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

vi fikk lille Philip i 2009 :)

Får en jente denne gang og syntes det er myyyye vanskeligere, er liksom så mange flere fine navn :)

 

Guttenavn favorittene mine er:

Leon

Nikolay

Niklas

William

Philip (selvfølgelig)

Henning

 

Lykke til i navne jakten :)

Vi visse med en gang vi så lillemann at han måtte hete Philip :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æ like Theo bedre enn Theodor =) Skjønne godt at du syns det e vanskeli me navn!! Her fant vi ingen guttenavn som begge likte, tell vi plutseli blei eni om Evert =) Meeeen, så e det ei jenta i magen og det e egentli kjempe flott, førr jentenavnan syns vi va så mye lettere ;)

 

Ellers like æ guttenavnan:

Nore

Thias

Levi

Eskil

Elian

 

Men trur kanskje ikkje dem nån gang "blir brukt" her, blir nok stopp no ;) Lykke tell!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også det er knallvanskelig med guttenavn!

Eller... egentlig er det samboeren min som er vanskelig når det kommer til navn.

Han foreslår ingenting selv og synes alt jeg foreslår er så rart. Jeg forelsket meg i navnet Nathaniel for mange år siden og er det opp til meg så skal han hete det. Men samboeren synes det høres ut som blanding av Nathalie og Daniel. Et transesittnavn kaller han favorittnavnet mitt;) Foreslo Jonathan, men det mente han var for langt og Teodor mente han hørtes ut som en tegneseriefigur. Eneste navnet han har foreslått er Lucas. Det er fint, men på navnetoppen. Og vil ikke han skal hete det samme som 10 andre i barnehagen. Noen forslag til hvordan overtale han til Nathaniel? Hehe, det har vært forgjeves hittil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har selv en liten Lucas bare han som heter det er på landet hvor vi bor)) Elsker navnet... her blir det Lucas og Theo!!! synes Theo er et koselig navn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja kjempefine navn begge to=) Jeg jobber faktisk i barnehage og når jeg tenker meg om så kan jeg ikke komme på noen Lucas på de 4 avdelingene. Hvordan har det greid å komme på navnetoppen da hehe? Har lest sånn artikkel her inne: Vik unna Lucas og Emma. De blir ikke alene om navnet sitt. Ikke lett det her. Pappaen likte Milian litt da jeg foreslo det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 3 uker senere...

Vanskelig med guttenavn ja!! Vi fikk Fredrik August i 08, og i begynnelsen av Februar kommer lille Nikolai Aleksander.. ;D Det har vært mange diskusjoner i heimen, men nå er vi fornøyd og endelig enige ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Venter gutt nr 4.. Synes ikke det er så vanskelig med guttenavn jeg, men vi sliter med å finne navn nr 2.. De andre guttene heter Martin Andre', Stian Alexander og Henrik Andreas. Nå har vi lyst på Lucas, men finner ikke 2.navn som begynner på A, så det ligger an til at det blir bare Lucas! Fåreslo Amadeus til mannen, men da nektet han...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...