Anonym bruker Skrevet 17. november 2010 #1 Skrevet 17. november 2010 kans jeg spørre hva du gjorde for å bli kvitt hodepinen din?jeg vet det er mange mange forskjellige grunner til å plages med hodepine,men jeg trenger desperat nye ideer.har hodepin eså og si hver eneste dag og fatter ikke hva jeg skal gjøre! noen med gode tips/råd?
Anonym bruker Skrevet 17. november 2010 #2 Skrevet 17. november 2010 avspenning - pass på at du til enhver tid er avslappet i kjeve og nakke spes rett før du sovner. trening og tøyning et glass rødvin og natta! en sjekk hos kiropraktor for å sjekke låsninger
Anonym bruker Skrevet 17. november 2010 #3 Skrevet 17. november 2010 Manuellterapeut. Har blitt helt kvitt det to ganger. Hadde hodepine hver dag i 6 mnd.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2010 #4 Skrevet 17. november 2010 Var hos en kiropraktor som ikke hjalp. Prøv flere og det kan være 0-virvelen, den siste virvelen før hodeskallen som er låst. Denne må taes på en spesiellmåte, ikke bare vridning men drag og vridning. Fikk det forklart av en dreve manuellterapeut som helbredet meg helt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå