Gå til innhold

Hva syns du om dette navnet..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Elian ?

 

Uttales Eliiian. Norske foreldre, blir det for "eksotisk" ? Jeg er helt forelsket i det navnet..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er veldig vant til det, men det er fordi jeg hang endel sammen med hun Josefine fra prinsessans dagbok-bloggen etter at jeg fikk første, og sønnen hennes heter jo det :)

Skrevet

Syntes det var fint jeg.

 

Liker du og barnefar navnet, så drit i hva andre syntes :o)

Skrevet

jeg har ei vennine som heter det... elian...

Skrevet

Er det både gutte og jentenavn da ? Eller heter hun Eli-Ann, hehe ?

Skrevet

Hvis dere liker navnet, så må dere bare bruke det. =)

Jeg er stygt redd for at barnet vil få kallenavnet "Alien" :(

Skrevet

Alien og Elian er jo ikke likt i det hele tatt. Verken skriftlig eller muntlig.

 

?!

Skrevet

Kjenner en Elian, så jeg ser på det som et normalt navn:)

Skrevet

Kjekkt at det er flere her som kjenner noen som heter Elian. Litt rart da siden det bare er 11 stk. i landet som har det navnet. Kanskje det er et vanlig navn om noen år :)

Skrevet

Er det til gutt eller jente ?

 

 

Skrevet

Det er både jente og guttenavn ja. Jeg kjenner det som jentenavn, men må si jeg tenker mest på det som guttenavn alikevel fordi det er så vanlig i latinske land. Tenker på lille Elian Gonzalez og den tragiske historien hans.

http://www.therealcuba.com/elian_gonzalez.htm

Skrevet

Jeg tenker å bruke det til gutt. Syns Eliane er penere til evt. jente. Har faktisk aldri hørt om damer som heter Elian. Uttaler de det Eliiian også ? Eller uttaler de det Eli-Ann ?

 

Syns Elian er maskulint, jeg. HI

Skrevet

ssb:

 

Du søkte på mannsnavnet: Elian

 

Det er 11 menn som har Elian som første fornavn.

Det er 5 menn som har Elian som eneste fornavn.

 

 

Du søkte på kvinnenavnet: Elian

 

Det er 3, 2, 1 eller 0 kvinner som har Elian som første fornavn.

 

 

Ser ut som de få som heter det i Norge er menn.

Skrevet

Jeg må nesten tilføye at jeg ikke synes det er noe galt i å bruke Elian som guttenavn i Norge. Det blir jo bare slik som Kim og Jan. Hundre prosent guttenavn her til lands, men nesten like vanlig som jentenavn i usa og england. Ikke noe galt i det. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...