Anonym bruker Skrevet 17. november 2010 #1 Skrevet 17. november 2010 Elian ? Uttales Eliiian. Norske foreldre, blir det for "eksotisk" ? Jeg er helt forelsket i det navnet..
Anonym bruker Skrevet 17. november 2010 #2 Skrevet 17. november 2010 Jeg er veldig vant til det, men det er fordi jeg hang endel sammen med hun Josefine fra prinsessans dagbok-bloggen etter at jeg fikk første, og sønnen hennes heter jo det
Lilleleen Skrevet 17. november 2010 #3 Skrevet 17. november 2010 Syntes det var fint jeg. Liker du og barnefar navnet, så drit i hva andre syntes )
Anonym bruker Skrevet 17. november 2010 #4 Skrevet 17. november 2010 jeg har ei vennine som heter det... elian...
Anonym bruker Skrevet 17. november 2010 #5 Skrevet 17. november 2010 Er det både gutte og jentenavn da ? Eller heter hun Eli-Ann, hehe ?
Anonym bruker Skrevet 17. november 2010 #6 Skrevet 17. november 2010 Hvis dere liker navnet, så må dere bare bruke det. =) Jeg er stygt redd for at barnet vil få kallenavnet "Alien"
Anonym bruker Skrevet 17. november 2010 #7 Skrevet 17. november 2010 Alien og Elian er jo ikke likt i det hele tatt. Verken skriftlig eller muntlig. ?!
Anonym bruker Skrevet 17. november 2010 #8 Skrevet 17. november 2010 Kjenner en Elian, så jeg ser på det som et normalt navn:)
Anonym bruker Skrevet 17. november 2010 #9 Skrevet 17. november 2010 Kjekkt at det er flere her som kjenner noen som heter Elian. Litt rart da siden det bare er 11 stk. i landet som har det navnet. Kanskje det er et vanlig navn om noen år
Anonym bruker Skrevet 17. november 2010 #11 Skrevet 17. november 2010 Det er både jente og guttenavn ja. Jeg kjenner det som jentenavn, men må si jeg tenker mest på det som guttenavn alikevel fordi det er så vanlig i latinske land. Tenker på lille Elian Gonzalez og den tragiske historien hans. http://www.therealcuba.com/elian_gonzalez.htm
Anonym bruker Skrevet 17. november 2010 #12 Skrevet 17. november 2010 Jeg tenker å bruke det til gutt. Syns Eliane er penere til evt. jente. Har faktisk aldri hørt om damer som heter Elian. Uttaler de det Eliiian også ? Eller uttaler de det Eli-Ann ? Syns Elian er maskulint, jeg. HI
Anonym bruker Skrevet 17. november 2010 #13 Skrevet 17. november 2010 ssb: Du søkte på mannsnavnet: Elian Det er 11 menn som har Elian som første fornavn. Det er 5 menn som har Elian som eneste fornavn. Du søkte på kvinnenavnet: Elian Det er 3, 2, 1 eller 0 kvinner som har Elian som første fornavn. Ser ut som de få som heter det i Norge er menn.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2010 #14 Skrevet 17. november 2010 http://www.gpeters.com/names/baby-names.php?name=Elian På verdensbasis er det vanligst som jentenavn
Anonym bruker Skrevet 17. november 2010 #15 Skrevet 17. november 2010 Jeg må nesten tilføye at jeg ikke synes det er noe galt i å bruke Elian som guttenavn i Norge. Det blir jo bare slik som Kim og Jan. Hundre prosent guttenavn her til lands, men nesten like vanlig som jentenavn i usa og england. Ikke noe galt i det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå