Gå til innhold

Hvor selger de "fine" joggebukser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I den grad joggebukser kan være fine:P

Har én gravidjeans fra forrige svkap som passer, og bruker noe tights/tunika-opplegg, men trives altså best i joggebukser har jeg funnet ut;) Men har ikke så mange, og ihvertfall ikke noen som kan brukes på jobb. Synes mange har så fine joggebukser nå til dags (spesielt barn, er vel bare de som får fine joggebrukser, kanskje?), så lurer på om noen har tips til meg. Helst så billige som mulig;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

etter min mening så finnes det ikke "fine" joggebukser. og det er fordi det blir knær i joggebukser med en gang. de er jo fine men det er ulekkert med knær i buksene, spesielt om man bruker dem i jobbsammenheng.

haremsbukser er det eneste jeg kan tenke meg som er mykt og godt uten å være typisk joggebukse. ikke de hvor skrævet er nedpå knærne men de som har skrævet der det skal være. jeg brukte slike mens jeg var gravid og de funket til alt. koster nesten ingenting på cubus.

Skrevet

Har sett et par fine, ikke akkurat joggebukser, men type kosedress-bukser i myk bomull (ikke sånn velour kosedress) hos h&m. Det er mammabukser, med mage som man kan brette ned. Var veldig myk og fin, ikke sånn typisk joggebukse.

Skrevet

Hva med å kjøpe noen fine og behagelige kjoler? Kjempedeilig å gå med, og ser bra ut også;-)

Skrevet

De har noen greie på b-young som jeg bor i for tiden, men bruker de kun hjemme og evt en kjapp tur på butikken. ( Jada, jeg er litt sluskete for tiden) :)

Koster 199kr for jakke og bukse. Bruker ellers kjoler, har helt angst for noe som strammer over magen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...