Anonym bruker Skrevet 17. november 2010 #1 Skrevet 17. november 2010 Jeg har en 2 åring som kasta opp 2 ganger igår, han hadde også feber. Etter det har han ikke kastet opp og han har ikke hatt diare. Han har spist flere brødskiver, kjeks, drukket mye. Har vært i fin form idag, leker, klatrer og tuller. Han har fortsatt feber, og han er snørrete. Tror dere det er omgangsyvil bare vite om jeg skal innstille meg på at jeg og resten av familien får det og, og om jeg må avlyse julebordet mitt på fredag, hehe.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2010 #2 Skrevet 17. november 2010 Det kan være en mild omgangssyke. Noen får jo også feber når de har omgangssyke. Jenta mi på har hatt 3 ganger i sitt 2,5 år lange liv hvor hun bare har kastet opp en gang om natten og vært helt fin form igjen dagen etter, kanskje bittelitt dårligere matlyst. Jeg tror det har vært omgangssyke siden den første gangen hadde jeg omgangssyke først og da var hun hjemme med meg, de to andre gangene har det gått i barnehagen. Det er nok bare sånn at noen får det mildere enn andre. Det to siste gangene har bare hun hatt det, ingen av oss andre blitt smittet. Så det er mulig det ikke er like smitsomt når det er litt mildere. Så jeg ville ikke tatt sorgene på forskudd og avlyst julebordet enda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå