Gå til innhold

Er det realistisk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ett ønske om å gå ned ca 50 kg! Må sies at jeg har lagt på meg rundt 30 kg i svangerskapet, pga unormalt mye vann osv. Mitt spørsmål er da, om det er mulig å gå ned rundt 50 kg, på ett år, uten slankeoperasjon? Noen som har klart det? Jeg regner med at noe vil forsvinne etter fødselen. Håper for guds skyld vannet går tilbake og at jeg ikke trenger å ta av mer enn 30 kg på egen hånd. Regner med at jeg skal fullamme, men det må jeg jo se an når tiden kommer. Hvis jeg får til det, vil det vel forsvinne noen kg der også, MEN, er det noen som har gode tips, råd, oppskrifter, motivasjon og solskinnshistorier å fortelle meg om ekstrem slanking?

Har fått meg en god motivasjon da, om jeg veier 50 kg mindre neste år på denne tida, får jeg silikon/puppeløft av mannen! God inspirasjon, men trenger mer!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En del går vel sikkert bort av seg selv når ungen er kommet ut :o)

Det kan gå, men nå skal du jo ikke være ordentlig på slanker`n mens du ammer.

Men du kan jo gå mye med vognen og spise sunt men ofte i ammeperioden.

Så kan du jo begynne og trene mer etter en 6-8 uker. Etter ammeperioden kan du jo spise mindre kcal å virkelig gå inn for slanking.

Jeg klarte å gå ned 20 kilo på 3 mnd. med trening 3-4 ganger pr. uke, gåtur nesten hver dag og at jeg spiste lite kca, men brukte mye.

Lykke til :o)

Skrevet

Det er nok mulig, men jeg ville ikke gjort det så drastisk mens jeg ammet. Det kan blant annet gjøre at det frigjøres en del giftstoffer fra fettet som forbrennes som går over i melka. Jeg ville heller konsentrert meg om barnet enn at jeg "måtte" så mye ned i vekt i løpet av et år.

Det første året kan også være veldig slitsomt og du blir veldig bundet. Det blir i praksis vanskelig å stikke av for å trene i to timer flere ganger i uka ol.

Skrevet

Heisann

Jeg gikk opp 30 kg med førstemann og klarte å gå ned igjen på 1år.

Tenkte ikke over så mye på vekten egentlig og jeg ammet til han var 9 mnd. For da hadde jeg mistet melken.

Det jeg vil anbefaler deg er at du IKKE tenker så mye over vekten. Amme så lenge som mulig og gå MYE turer. Med førstemann så gikk vi 4-8 timer hver dag. Spis sunt og ikke overdriv og ta styrketrening når du føler for det. Jeg lekte masse meg barna mine. Løftet de opp og ned og tror jeg aldri har vært i så god form da siden de var baby.

Jeg tror du kan gå ned 50 kg på ett år. Hvis du er flink til å bevege deg og ikke tenke så mye på vekten ellers så blir det bare ork, og du vil få det motsatte effekt istedenfor...

Ønsker deg lykke til:)

Skrevet

Jeg ville satt mål om å ha gått ned tretti kg på ett år og så de neste 20 på et år til. Jeg brukte rundt ett år på de tretti jeg gikk opp enda jeg er ganske aktiv (men jeg drev ikke med slankekur, kun mosjon og sunn mat).

Skrevet

Siden du har en del vann i kroppen kan du forvente at 15-20 kg forsvinner innen få uker etter fødselen (inkl fødsel)

Jeg la på meg 27 kg sist og 3 uker etter var 19 kg borte. De siste måtte slankes vekk "the hard way", men det gikk fort når jeg gikk inn for å få de vekk. Maks 3 mnd.

Skrevet

Takk for oppløftende svar! Håper virkelig jeg får av kiloene! Jeg har tidligere gått ned 30 kg på ett halvår, uten å gjøre mye annet enn å gå til og fra jobb, så det er jo håp! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...