Anonym bruker Skrevet 17. november 2010 #1 Skrevet 17. november 2010 Er det noen som har startet en ny juletradisjon med barna? En dere ikke hadde selv som barn?
Anonym bruker Skrevet 17. november 2010 #2 Skrevet 17. november 2010 Her har vi startet en liten variant av juletradisjon med barna og meg siden jeg og barnas far gikk i fra hverandre for ca. 2 år siden. Jeg pleier å ha et eget jul med barna på lillejulaften, siden vi pleier å dra bort på julaften hos besteforeldre. Synes det egentlig er koselig. Barna synes det er ok også. Da pakker vi ut gaver som vi har fått av min familie og venner, og barna får tid til å kose seg med gavene. Jeg lager da selvsagt noe ekstra godt som barna liker og resten av kvelden er det egentlig kun kos. Barnefar pleier da også å komme. Vi har egentlig hatt det siden vi fikk vår førstemann for 6 år siden, og jeg håper at jeg kan beholde den tradisjonen så lenge som mulig. Hvis det lar seg gjøre. På julaften hos besteforeldre pleier de å få masse gaver likevel, så synes egentlig at det er helt greit å fordele gavene i to dager. Litt rotete kanskje, men jeg håper dere skjønner hva jeg mener.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå