Anonym bruker Skrevet 17. november 2010 #1 Skrevet 17. november 2010 Når jeg skulle ta ut oppvasken idag, drar jeg ut skuffene som vanlig, først den nederste, deretter den øverste. Men opplevde at den så begynte å tippe, selv om det ikke var spesielt tunge ting der. Og så er den selvfølgelig innebygget, så jeg får ikke sett om det er noe støtte under der som har sviktet. Trodde egentlig ikke det var noen sånne hjul til å justere høyden med som det er på vaskemaskiner. Merkelig at de plutselig skulle svikte i så fall. Noen som har opplevd noe lignende?
Anonym bruker Skrevet 17. november 2010 #2 Skrevet 17. november 2010 Jo det er føtter for justering der også. Skal settes helt opp slik at toppen på maskina presser i benken.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2010 #3 Skrevet 17. november 2010 Eller så er det kanskje hull på sidene hvor man kan skru inn noen skruer? Min også tippa, men det var fordi de skruene ikk var skrudd i..
Anonym bruker Skrevet 17. november 2010 #4 Skrevet 17. november 2010 Man skal feste oppvaskmaskina med skruer.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2010 #5 Skrevet 17. november 2010 Mine foreldre satte e øyeskrue i veggen og festet maskinen med elektrikerstrips (de har frittstående maskin, så ingen kjøkkenbenk over).
Anonym bruker Skrevet 17. november 2010 #6 Skrevet 17. november 2010 Takk for alle svar. Vi får undersøke litt mer før vi evt. tilkaller hjelp.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2010 #7 Skrevet 17. november 2010 Mine foreldre satte e øyeskrue i veggen og festet maskinen med elektrikerstrips (de har frittstående maskin, så ingen kjøkkenbenk over).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå