Villa Perlesukker Skrevet 17. november 2010 #1 Skrevet 17. november 2010 Åååå herre... lag da disse til jul: http://villaperlesukker.blogspot.com/2010/11/nisseluer.html Beste kremen jeg noen sinne har smakt... fløyelsmyk og herlig...smelter på tungen
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 17. november 2010 #2 Skrevet 17. november 2010 Kjære vene så flink du er! Kan du legge ut oppskriften på vanlige Sara Berhards?
Villa Perlesukker Skrevet 17. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 17. november 2010 Den ligger der...skal linke til den i innlegget...takk for tips
Verbena Skrevet 17. november 2010 #4 Skrevet 17. november 2010 Du er ond! Eller kanskje ikke =P De så fantastiske ut. Problemmet er jo bare at mine sikkert blir seende ut som takras og smake deretter... Men det må jo prøves!
2søtesmåh Skrevet 17. november 2010 #5 Skrevet 17. november 2010 Ond, er nok det rett ordet ja ) Såfremt jeg ikke vinner tredemøllen Trenignspartner.no lodder ut når de har nådd 5000 medlemmer, så kan jeg nok ikke bake disse...... SÅ nydelig ut da,-men er av den typen at selv 1-2-3 fra TORO blir mislykket..Selv om jeg virkelig prøver.....Noen har nok kastet en forbannelse over meg på kjøkkenet.
Villa Perlesukker Skrevet 17. november 2010 Forfatter #6 Skrevet 17. november 2010 HUSK å la kremen stå over natten og pisk den leeenge slik at den blir stiv... jeg trodde selv alt gikk i dass men pisket litt til og da ble den stiv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå