Gå til innhold

Blar litt på blogg.no Sjekk denne da!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tar hun mastergrad, hun som ikke engang kan stave enkle ord riktig? Scary. Pels fronter hun også. Enkel sjel.

Skrevet

Hm..Syna at det er rart at hun har så MYE penger og bruke på klær, sminke og ikke minst leilighet når hun jobber som butikksjef på Glitter!!!

Jeg har selv jobbet på Glitter og lønna der er ikke til og bli rik av. Vet at butikksjefer i Glitter med mye tidligere jobberfaring ikke en gang har 20 000 kr utbetalt. De ligger stort sett mellom 15-18000 kr utbetalt.

Ellers så virker hele dama og være ei pyntedokke som er langt over gjennomsnitte opptatt av utseende..

Skrevet

ja hun her må være skikkelig fæl altså!

Til og med opptatt av utseende sitt! Altså, DET er psykt!

Skrevet

Hadde jeg hatt bare 15000,- utbetalt som du sier, hadde jeg hatt råd til MYE. Pr. i dag har jeg utbetalt ca. 9000,- pr. mnd (max) og jeg overlever. Det er ikke alle som har skyhøye levekostnader.

Skrevet

haha,så lever hun "my fabolus life"! hva faan er fabolus???høres ut som en form for lus!

Skrevet

Syns at dama var pen jeg da!

Når en har en blogg så er det jo en selv som bestemmer hva en vil skrive om eller?? Noen skriver om kosthold og helse, jobb, barn og famillie, mens andre liker og skrive mote og sminke. Kan ikke si at jeg ser noe galt i det alltså;)

Og jeg skulle selvsagt ønske at jeg hadde klart og presse medg oppi en av de kjolene..he,he;)

Skrevet

Aner jeg litt sjalusi over her eller? Man velger da selv hvordan man vil leve livet sitt, du gjøre det på din måte, hun gjør det på sin måte. Skulle likt å høst reaksjonen din om noen hadde kritisert din måte å gjøre ting på. Jenta er over gjennomsnittet pen, mener du noe annet tror jeg du bør ta en tur til optikeren.

By the way (for dere som ikke kan lese) så hadde dama to jobber.

Skrevet

Sannsynligvis 21:54... Skulle ønske jeg hadde råd til et par slike pupper... Sukh....

Skrevet

Den som er mest hjernedød her er vel du 21:55. Hva med å la være å lese blogger som ikke tiltaler deg, og heller fokusere på ting du liker? Å rakke ned på andre bare fordi de ikke er opptatt av det samme som deg er jo tragisk. Det virker som om mange tenker at det er greit å si hva man vil om pene jenter, bare fordi de er pene. Hva tror dere hadde skjedd om dere hadde linket til en blogg med en mindre pen jente, som dere gjorde narr av?

Skrevet

Poenget er at noen er pen. Og noen vil så innmari gjerne være pen.

Og hun i denne bloggen prøver for hardt.

Kjæresten ser jo ut som en hallik.

Skrevet

Vil ikke alle være pene? Om hun prøver for hardt eller ikke har da ikke du noe med. Ikke kjenner du henne heller, så grunnlaget ditt for å dømme henne er syltynt. Tenk hvor mye bedre verden hadde vært om man bare hadde konsentrert seg om sitt eget liv, og ikke vært så opptatt av hva andre gjorde. Jobb litt med deg selv du, dine poeng er liksom ikke så mye å applaudere for.

Skrevet

Hallo! Når dama velger å være offentlig så må hun tåle litt kritikk.

Jeg lar være å kritisere mange jålebloggere fordi de har kanskje noe annet å fare med og. Elsker fx Livingdoll som er fantastisk søt.

Men hun dama her var bare komisk. Oppblåsbar barbie som har tatt overdose spraytan.

Skrevet

hun tjener jo penger på å v're modell og!!! og servitør!!! dere må jo lese det hun skriver!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Å der så herlig. Alltid janteloven og misunnelse når kyr dummer seg ut offentlig.

Skrevet

Syntes hun var søt jeg, dessuten så likte jeg godt smykkene hennes :o) Hun skrev også om en internettside jeg ble nysgjerrig på :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...