Gå til innhold

Er dette noen symptomer? da blir jeg glad :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har aldri vært gravid før. Er redd jeg inbiller meg symptomene.

Men i hele går og i dag har jeg hatt en forferdelig jernsmak i munnen. Den går litt vekk når jeg spiser så kommer den tilbake igjen noen minutter etterpå. Jeg er kvalm hele dagen, brekker meg ikke eller noe men går rundt og er kvalm hele tiden. Utrolig trøtt, små vondt i hodet og svimmel. Hvis jeg er gravid er jeg vel rundt i min 6 uke nå.

(Må bare si at jeg er allerede lei den jernsmaken i munnen, den hjelper ikke så mye på kvalmen akkurat, hehe)

Når kom symptomene deres og hva var de? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange tegn der :o)

Hvorfor har du ikke tatt en test? Hadde ikke klart og vente =P

Mitt første tegn var halsbrann, 1 ukes tid før mensen skulle komme, kvalmen kom ikke før i uke 6-7. Var også kvalm hele dagen uten å spy eller brekke meg. Å den smaken i munnen er grusom =S

Lykke til!

Skrevet

Må legge til at jeg griner for ingenting og lever som en berg og dalbane

Skrevet

Ta en test da vel!

Virker jo lovende, for det er somregel i uke 6 at symptomene begynner å kommer for fullt!

Lykke til. Klem fra meg som akkurat er blitt 3-barnsmor. Og kom gjerne med en oppdatering. Klem

Skrevet

Tenkte å ta en test i morgen, er så nervøs om den er positiv eller negativ. Blir en super nedtur om den er negativ! Men vi får se, får krysse alle tær og fingre :-)

Skrevet

Kom vel rundt den tiden jeg skulle ha mensen. Hadde kjent mensmurringer i flere dager og trodde mensen var på vei, men den kom aldri. Merket også at jeg ble fryktelig trøtt og mistet lysten på søtt. Tok test, og var da omtrent 5 uker på vei. Den var positiv.

Etterhvert kom det andre symptomer som kvalme, ekstremt trøtthet, dårlig apetitt, slapphet, av og til litt rar smak i munnen

Virker som du har en del symptomer. Gå og kjøp en test! :o)

Skrevet

Grunnen til at jeg ikke har tatt en test er vel fordi jeg føler mensen er rett rundt hjørnet, har små mensensmerter, men den er jo ikke kommet så er vel bare en test som kan gi meg svar nå :) hihi.

Godt å høre at dere har hatt/har samme symptomer som meg da, "tommelen opp"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...