Anonym bruker Skrevet 17. november 2010 #1 Skrevet 17. november 2010 Seriøst? Ingen kan mene at dette er pent?!
Anonym bruker Skrevet 17. november 2010 #2 Skrevet 17. november 2010 http://leneink.blogg.no/ Link hadde vært fint ja hehehe Dere skjønner hvilket bilde det er når dere ser det HI
Anonym bruker Skrevet 17. november 2010 #4 Skrevet 17. november 2010 Helt grusomt. Tenker de ikke på at pannen synker litt med alderen. De brynene vil jo til slutt ligge flate, mens vi andre kan plukke dem litt opp. Fikk helt frysninger av bildene.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2010 #5 Skrevet 17. november 2010 Hun var ille før, men ille etterpå også. Herregud sier jeg bare, så kunstig det ser ut!
Anonym bruker Skrevet 17. november 2010 #7 Skrevet 17. november 2010 Det er uansett grusomt stygt med opptegna bryn, synes ikke det var pent påtegna av "eksperten" heller her, så alt for stramt og unaturlig ut. Fatter ikke hvorfor så mange jenter driver å napper ihjel og barberer fort øyenbrynene sine. En ting å nappe dem litt i form og trimme dem litt, men de skal ha form, fylde og synes!
Anonym bruker Skrevet 17. november 2010 #8 Skrevet 17. november 2010 Det bildet i innlegget "Forandring"? Det var de brynene som så jævligst ut synes jeg. Men det å tatovere på bryn eller tegne på bryn eller hva en nå velger ser jo grufult ut. Da er det bedre å nappe litt og sørge for farge med en myk øyenskygge eller kajal, alt etter hva en får best til.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2010 #9 Skrevet 17. november 2010 Uff da, minner meg om hvordan noen jenter såg ut på 80 tallet og i min ungdom. (ungdomskolen) Moten har vel forandret seg siden den gang vel?? Nå er bare noen beste/olde mødre jeg ser med sånne bryn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå