Gå til innhold

Hvilken babycall?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må ha ny babycall. Den gamle (en supernova) fungerer ikke tilfredsstillende lenger (hadde ikke problemer første 1året!).

-Vi sliter blant annet med at den plutselig begynner å pipe (som om baby unit'n skulle vært tom for strøm), og foreldre enheten må da restartes så er alt i orden. Dette har dessverre en tendens til å skje midt på natta! Den tar også inn mindre og mindre lyder, den står nå på maks følsomhet og ungen kan sitte å rope på oss i senga uten at den slår ut. -Da er jo noe av poenget borte!

Ellers skulle jeg gjerne sett at jeg kunne justert følsomheten foreldre enheten istedenfor på babyenheten (altså ikke lyden som kommer ut, men hva som skal til før den slår ut).

Ellers er lav stråling ALLTID en fordel!

Noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Phillips avent er vi fornøyde med. Eneste ulmepen er dårlig batteri på parent unit'en. Men det løser vi med at den for det meste står tilkoblet strøm.

Skrevet

Har 2 Doro. En med video som står på soverommet og en som jeg bruker til vogna når den står ute. Er kjempefornøyd og den kom best ut i test. Kjempegod rekkevidde på den som står ute i vogna. Den kan til og med stå på innsiden av vinduet. Hører alt.

Skrevet

Kjempe fornøyd med Doro, men det hender noen andre slår innpå, men det er heldigvis bare på dag/tidlig kveld. Hadde avent før og den tok inn andre barn om natten og det ble litt slitsomt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...