Gå til innhold

Hva synes dere om Voe og bloggen hennes?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom tilfeldig innom den i stad, leser ikke så mye blogger.

Men hun er jo bare såååå søt!!! Liten og uskyldig... :-)

Kjempegøy at hun er blitt så "poppis" kun pga. blogging...Tror den jenta kan nå langt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lurer mer på om det er Voe eller faren hennes som styrer bloggen.

Det at bloggen hennes er oppført som et firma (med far som eier) viser iallefall at her hentes det massevis av inntekter, ikke så galt det, men da igjen er innholdet så "falsk". Man skriver ikke om det som betyr noe for Voe, men det som gir mest inntekter (håper det går for det samme for hennes skyld da).

Ellers er det en alt for barnslig blogg for meg. Men klart at jenta er søt. Men tror ikke hun når langt - vi er lei henne før hun får begynt på sitt liv.

Skrevet

Jeg har lest bloggen til denne jenta i litt over et år nå, og er egentlig alt for gammel til det. Skal selv ha barn nå, men alikevel så får jeg meg ikke interessert i slike mamma blogger som Malindus osv.

Jeg synes det er en veldig bra blogg, som jeg ser at ho bruker mye tid på. Ang reklame, så får jeg inntrykk av at ho kun reklamerer for et produkt om ho virkelig mener det er verdt å si nei til. Om ho ikke liker produktet så sier ho nei, Ho er også ærlig når ho bedømmer et produkt. Ho skrev om Ghd rettetang, og skrev ho synes det var et bra produkt, men at det var litt dyrt. I tillegg så føler jeg at ho holder bena på jorda, selv om noen mener ho har blitt litt sånn "wannabe" kjendis. Finnes jo ikke noe vondt i den jenta, og ho vil jo alle bare godt. Det som også er fint, er at ho er et godt forbilde for unge jenter. Ganske godt det er en jente som ikke er helt utafor, med tanke på hvor stor påvirkningskraft ho har.

Skrevet

Jeg har ikke lest bloggen mer en en gang, men jeg syns hun virker som en skikkelig tøff jente.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...