olebrum78 Skrevet 17. november 2010 #1 Skrevet 17. november 2010 Vi har de i en flat eske nå, men ikke fornøyd.. Vi ha stativ til disk eller vegg.. Hva anbefaler dere??
NormaJean Skrevet 17. november 2010 #2 Skrevet 17. november 2010 Vi har dem på veggen! Tidligere i krukke på benken men det stjeler så mye benkeplass! Nå henger det ett stativ med plass til 5 forkjellige, veldig praktisk og enkelt:-)
olebrum78 Skrevet 17. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 17. november 2010 Hvor fikk du kjøpt den? Er det slik du har eskene el bare kapslene hengende??
NormaJean Skrevet 17. november 2010 #4 Skrevet 17. november 2010 Vi har dem i eskene, kjøpt på nespresso sin hjemmeside
pip pip Skrevet 17. november 2010 #5 Skrevet 17. november 2010 Vi kjøpte et stativ på Rafens. Er plass til 4 ekser - som en høy firkant (uff dårlig forklaring) og så kan du snurre den rundt. Kjempe fornøyd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå