Sa-Nata-Ana *med bestemorpupp* Skrevet 17. november 2010 #1 Skrevet 17. november 2010 Mannen får visst ikke sove ordentlig om natta enkelte ganger, og nå har han måttet legge seg nedpå for en stund. Fordi jeg visstnok snorker veldig innimellom. Jeg trenger hjelp til å slutte og snorke, men er usikker på om disse hjelpemidlene egentlig fungerer noe særlig. Er det noen her som har sett virkninger av den nesesprayen mot snorking eller slike snorkeplaster? Noe må ihvertfall gjøres, det kan jo ikke fortsette sånn.
olebrum78 Skrevet 17. november 2010 #2 Skrevet 17. november 2010 Kjøpte den sprayen til mann min en gang, funket den!
Sa-Nata-Ana *med bestemorpupp* Skrevet 17. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 17. november 2010 kan jeg få tak i den hvor som helst? Butikken nærmest barnehagen er Meny, og andre dagligvarebutikker er ca 15 minutters kjøring unna..
maeve er tobarnsmamma<3 Skrevet 17. november 2010 #4 Skrevet 17. november 2010 Samboeren min bruker de snorkeplastrene av og til når det står på som verst (Breathe Right eller noe sånnt?), da spesielt når han er forkjøla. De funker her i huset hvertfall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå