chicka_85. Skrevet 17. november 2010 #1 Skrevet 17. november 2010 tenkte å kjøpe det i julegave til sambo! Nespresso Essenza C101 eller Nespresso C180 hvit har jeg tenkt på... noen innspill?
Fru Shakespeare Skrevet 17. november 2010 #2 Skrevet 17. november 2010 Vi er kjempefornøyde! Husker ikke helt modellene, men kjøp i alle fall en hvor det er plass til en stor kopp under! Noen av modellene kan "vippe opp" koppholderen, men andre ikke. Vi kjøpte dessverre den siste typen. Kaffen er fantastisk god, men selvsagt ganske dyr.
L-8 Skrevet 17. november 2010 #3 Skrevet 17. november 2010 Jeg kjøpte noe tilsvarende den første modellen for noen år siden og har vært veldig fornøyd. Venner/foreldre/svigers har andre nespressomaskiner, og jeg synes kaffen blir like god på samtlige. Kommer jo mest an på kapseltypen. Men tenk litt på hvor den skal stå, og hva du skal bruke den til. Hadde jeg kjøpt ny i dag hadde jeg gått for en citiz d110 evt d120 som kommer med melkesteamer.
NiT&miniputt Skrevet 17. november 2010 #4 Skrevet 17. november 2010 De er jo meget like, c180 har koppevarmer. Det er vel eneste forskjellen. Så om du vil ha det, eller liker den designen så velger du den. C101 er vel litt rimeligere om jeg husker rett, den er har ikke koppevarmer, men er like god ellers:) Og så kan c180 vippe opp for større kopper.
♀ RosaPåVei ♀ Skrevet 17. november 2010 #5 Skrevet 17. november 2010 Elsker min nepsresso Citiz and Milk,den er helt fantastisj og absolutt verdt hver eneste krone!!!
RockMyWorld Skrevet 17. november 2010 #6 Skrevet 17. november 2010 Jeg er kjempeglad i min nespresso, anbefales!!! Svigers har kjøpt seg en maskin nå som er noe lignende, men de kjøper sånne friele-poser i butikken. Den kaffen er også innmari god. Utvalget er mindre, men kaffen er billigere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå