Anonym bruker Skrevet 17. november 2010 #1 Skrevet 17. november 2010 i 2 dager har 2 personer sagt de skulle ha gjenstanden og hun ene skulle overføre penger i dag men ikke noe er kommet på konto. Hun andre sa også at hun skulle ha gjenstanden, men siden ikke noe er kommet på konto så må jeg nesten bare selge til den som er først inne med betalingen og evnt sette pengene tilbake til den som "tapte" synes dere det er en fair løsning?? Vil jo bare bli kvitt tingene.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2010 #2 Skrevet 17. november 2010 Om dere har forskjellige banker tar det nok en dag ekstra før pengene er på konto. Ville nok sagt til andremann at det egentlig er solgt, men at du kan si ifra om kjøper trekker seg. Er jo ikke bra å lure dem..
Anonym bruker Skrevet 17. november 2010 #3 Skrevet 17. november 2010 Tar jo i hvertfall ett døgn før pengene "synes" på kontoen din, så du må vente.. be heller om en kvittering fra nettbanken..
Anonym bruker Skrevet 17. november 2010 #4 Skrevet 17. november 2010 Det kan faktisk ta både to og tre dager før pengene er på konto. Skal man handle på finn.no, og tingene hentes hjemme hos selgeren, er det vel tryggest for begge parter å gjøre opp kontant?
Anonym bruker Skrevet 17. november 2010 #5 Skrevet 17. november 2010 Det syns jeg var en dårlig løsning. Du sier som hun ene svarer over her at varen er solgt, men at du tar kontakt om den første trekker seg. Det du evt. gjør er uærlig (for ingen kan vite om du betaler tilbake), å hadde jeg vært den andre kjøperen som hadde betalt, å trodde jeg fikk kjøpe en vare hadde jeg blitt sur. Er du derimot åpen om det, å andre kjøpren vil sette inn penger også så er det jo greit. Man må jo stole litt på folk da! Kjøper har jo sagt at pengene er satt over i dag. Men herlighet, hvor fort tror du de pengene kommer på konto?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå