lille2 Skrevet 17. november 2010 #1 Skrevet 17. november 2010 Er en 2 åring for liten til å leke med Lundeby dukkehus? Jenta mi er veldig interessert i dukker og jeg tror hun vil like å få et dukkehus. Synes Lundby husene er så fine og man får kjøpt så mye tilbehør til dem. Ønsker å kjøpe dette, men er hun får liten for det når hun bare er 2 år?
Anonym bruker Skrevet 17. november 2010 #2 Skrevet 17. november 2010 Min snart 2 åring leker mye med dukkehuset til storesøster, som hun har arvet. Har ikke så mye møbler i det, for det blir bare surr og ødelagt. Men har litt senger og "sengetøy" som hun liker å legge dukkene og sulvanian-bamsene i. Tenker å kjøpe litt møbler etter hvert som hun blir eldre og kan passe litt bedre på. Storesøster brydde seg aldri om det der dukkehuset, så ble aldri kjøpt noe særlig møbler til det den gang. Så nei, en toåring er ikke for liten til å leke med dukekhus, så lenge lekene er tilrettelagt for en toåring
Anonym bruker Skrevet 17. november 2010 #3 Skrevet 17. november 2010 Tja, si det. Det kommer vel an på ungen. Møblene og dukkene som tilhører dukkehuset er utrolig skjøre og tåler nesten ingenting. Så kanskje ville jeg kjøpt dukkehuset og valgt andre ting inni så lenge hun er så liten. Veslemor hos oss fikk dukkehuset da hun var 3, tror jeg, og hun klarte forsåvidt å leke med det, men hun er en forsiktig frøken. Men det ble nesten alltid ødelagt noe når venner kom på besøk, spesielt gutter. Så om jeg skulle gjort det samme i dag, ville jeg nok ha kjøpt huset, men ikke tilbehøret før hun ble eldre. (Hadde det vært i dag så hadde jeg kanskje ikke kjøpt det i det hele tatt, for det finnes mange andre ting som er artigere og mer barnevennlig)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå