Anonym bruker Skrevet 17. november 2010 #1 Skrevet 17. november 2010 Men jeg elsker samboeren min, og vi har et barn på vei. Likevel er jeg liksom litt betatt av denne mannen. Han er ikke min type, men jeg fantaserer om ham og flørter litt (jeg er en flørtete type, det samme er sambo).... Og for å klare det må jeg "drepe" samboer først. Altså, tanken på brudd med samboer blir så feil at han må være død i fantasien for at jeg skal kunne fantasere om kollegaen... Er jeg helt unormal her eller?
Anonym bruker Skrevet 17. november 2010 #2 Skrevet 17. november 2010 Helt normalt. Jeg fantaserer masse om lege
Anonym bruker Skrevet 17. november 2010 #4 Skrevet 17. november 2010 Men er mannen din død i fantasiene?
Anonym bruker Skrevet 17. november 2010 #5 Skrevet 17. november 2010 Er singel, så her er det bare å la fantasien ta ville veier.
Gjest Skrevet 17. november 2010 #6 Skrevet 17. november 2010 Nei, du er helt normal. Jeg har hørt flere si de må ta rotta på mannen sin før de lar fantasiene slippe løs, men så samvittighetsfull er heldigvis ikke jeg:)
Anonym bruker Skrevet 17. november 2010 #7 Skrevet 17. november 2010 Hehe, det gjør Doug i Kongen av Queens, også; "dreper" Carrie for å kunne fantasere om andre. På en måte veldig romantisk og søtt...! Og helt normalt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå