katrineev Skrevet 17. november 2010 #1 Skrevet 17. november 2010 men jeg så da to stk! på billigtester sine strimler. kan jeg flytt einn her eller bør jeg kjøpe en cb før jeg jubler ut? og må jeg itilfelle vente til morgenurin imorra? guri så spennende dette er
MegOgSkjønningen Skrevet 17. november 2010 #2 Skrevet 17. november 2010 Positiv er positiv Gratulerer så mye!
Peispå! Skrevet 17. november 2010 #3 Skrevet 17. november 2010 Jeg har bestandig fått positive billig tester tidlig. Mellom 8-9 dpo hver gang. Det stemmer nok, så gratulerer:-)
emili78 Skrevet 17. november 2010 #4 Skrevet 17. november 2010 Det fikk jeg også på en billig test, den var så svak at det var så vidt jeg kunne skimmte den, men er jo gravid. Så gratulerer så mye, du er nok gravid :-)
katrineev Skrevet 17. november 2010 Forfatter #5 Skrevet 17. november 2010 så godt å høre at det er flere som har testet positivt tidlig jeg er helt i himmelen her vært å kjøpt CB idag så skal teste i helga hadde jeg tenkt ååå HERLIG. også på første forsøk da gitt
Sinnataggen_lykkelig <3 Skrevet 17. november 2010 #6 Skrevet 17. november 2010 Jeg testet positivt på billigstrimmel 3 dager før IKM. Og er den svak positiv, så er den fortsatt positiv Gratulere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå