Anonym bruker Skrevet 17. november 2010 #1 Skrevet 17. november 2010 Thomas eller Johannes? Jeg liker tradisjonsnavn og begge navnene er knyttet til barnets oldeforeldre som ikke lever lengre....
Anonym bruker Skrevet 17. november 2010 #3 Skrevet 17. november 2010 flotte navn. liker du tradisjons navn og oppkalling så skal du jo gå for det. ikke bry deg om oss hønsejærner her inne som du ikke kjenner en gang. ha tro på deg selv. de navnene du liker er flotte for deg. det er det viktigste. og så lenge du ike går inn for å kalle barna anus ol. så er det ingen grunn for at andre skal trenge å si noe negativt om dem.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2010 #4 Skrevet 17. november 2010 Av de to navnene liker jeg Thomas best. Johannes er jeg ikke så begeistret for,må være en av de bibelske navnene jeg liker minst..
Anonym bruker Skrevet 17. november 2010 #5 Skrevet 17. november 2010 Er ikke helt min type navn. Men synst Johannes er litt kult. Ikke så vanlig nå i dag som Thomas er. Hvilket passer best med etternavnet da?
Lilleleen Skrevet 17. november 2010 #7 Skrevet 17. november 2010 Jeg liker best Johannes. Hadde veldig lyst til å bruke det selv (oppkaling), men min samboer hadde dårlige assosiasjoner til det navnet.
prebs Skrevet 17. november 2010 #8 Skrevet 17. november 2010 Jeg synes begge er fine, men en knapp på Johannes :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå