Gå til innhold

Hva synes du fremmer utseendet til jenter (og andre)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes kvinner og menn i alle aldre blir flotte med et smil og en positiv, høflig innstilling. Det hjelper med tannpuss, såpe og deodorant også :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sies det ikke at smilet er et vindu til sjelen, eller noe sånt?

Jeg synes iallefall at det ikke er noe som er så sjarmerende som et ekte smil :)

Skrevet

Er øynene som er vinduet til sjelen :-)

Skrevet

Hehe sånn var det ja :D

Men smil som når øynene er jo de mest fantastiske, så da stemmer det kanskje litt likevel ;)

Skrevet

enig med hi.

jeg syntes også at de som gir blikk kontakt og virker våkne og intereserte er nydelige.

Skrevet

At man smiler, har blikkontakt og alt det der er jo egentlig selvsagte ting for å se noe bedre ut enn om man er pottesur, titter i bakken osv.

Om man får mye frisk luft og drikker mye vann så hjelper det VELDIG! Ihvertfall ser jeg at det gjør det for egen del - jeg blir helt grå og dratt i fjeset dersom jeg ikke får nok av de to tingene.

Skrevet

Personligheten er utrolig viktig. Jeg kan for eksemepl sjelden si om en mann er kjekk eller ikke kun ved å se bilde av ham. For det er først når man snakker med noen at hele mennesket trer frem, og personligehetn "fyller inn" det som mangler når man kun ser på det ytre.

Dette gjelder egentlig for kvinner også. En person som ser helt ordinær ut rent utseendemessig kan for meg bli blendende vakker hvis han/hun i tillegg har sjarm og karisma. Og omvendt, en som er billedskjønn, kan bli totalt blass hvis han eller hun ikke har en sjarmerende og positiv væremeåte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...