Anonym bruker Skrevet 17. november 2010 #1 Skrevet 17. november 2010 Det har seg sånn at faren til ungene ikke akkurat er den personen i verden man kan stole mest på når han sier ting. Og jeg har så langt sendt melding eller ringt ca et døgn før han har hatt en avtale med ungene. Noe som gjør meg grundig lei kjenner jeg. Han er pr i dag innlagt på DPS (distrikts psykiatrisk senter) og jeg har vært på møte der med behandleren hans sånn at han skulle få samværet inn på timeplanen sin. Ja den voksne mannen har en timeplan, der det står hvilke dager og hvilke tidspunkt han f.eks skal vaske klær, har samtaler med behandler, når det er gruppetimer, trening osv... I morgen har eldstegutten kontaktsamtale med kontaktlæreren, dette er noe faren er klar over og har fått spørsmål om han skulle være med på. Han sa i utgangspunktet at han skulle være med, men på lørdag når han var sammen med ungene noen timer så var han usikker på om han klarte å få det til for han var så usikker på hva som sto på timeplanen hans den dagen. Så han skulle ringe meg å si fra når han fant ut om han skulle være med eller ikke. Og jeg har som vanlig ikke hørt et pip... Så nå sitter jeg her å vurderer om jeg skal ringe å høre hva det blir til eller om jeg bare skal la vær. Om han skal være med vil jeg jo gjerne være mentalt forberedt på det, og helst skulle jeg gitt beskjed til kontaktlæreren om at far blir med om det blir sånn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå