Anonym bruker Skrevet 16. november 2010 #1 Skrevet 16. november 2010 .. er det vanlig at man har små klumper i brystet? Burde det sjekkes?? HJLEP... Jeg er bare 26 år..
Anonym bruker Skrevet 16. november 2010 #2 Skrevet 16. november 2010 Kjenn litt mer etter. Finner du flere? Kan isåfall være kjertler. Har kjent flere slike et stykke inni brystet i mange år;)
Anonym bruker Skrevet 16. november 2010 #3 Skrevet 16. november 2010 Alle klumper skal sjekkes. Det er vanlig å få klumper av ulike slag i brystene, og de aller fleste er ufarlige, men det er ikke en sjanse man skal ta. Til legen, fort, og lykke til!
Anonym bruker Skrevet 16. november 2010 #4 Skrevet 16. november 2010 takk for svar! Kan legen stort sett bare kjenne og si at det er en fettklump f.eks. eller vil de operere? Eller annet? hi
Anonym bruker Skrevet 16. november 2010 #5 Skrevet 16. november 2010 Først tar de UL. Finner de noe de vil gå videre med er det biopsi. Alle kuler skal sjekkes. Brystkreft sprer seg fort.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2010 #6 Skrevet 16. november 2010 den er ikke lett å kjenne... man må ha krem på hendene og holde puppen tilbake mens man trykker og stryker på puppen (på den ene siden, nesten under armen). Har egentlig aldri sjekket puppene skikkelig så.. Redd for å dumme meg ut med å gå ti legen med dette... "Hmmm... hvor var den klumpen igjen..." "Åja, der... kjenn her" osv Uff... hi
Anonym bruker Skrevet 17. november 2010 #7 Skrevet 17. november 2010 Sjekk den! Brystkreft er skummelt! Ei jeg kjenner døde nettopp av dette. Bare 33 år og med to små unger..
Cat.68 Skrevet 17. november 2010 #8 Skrevet 17. november 2010 Då må sjekke den!!! Mest sannsynlig ikke noe å bekymre seg for, men alle slike kuler SKAL undersøkes. Dette skjedde meg nettopp og jeg ble rett og slett livredd. Og det går fort. fikk raskt time hos fastlegen som i sin tur ordnet med time allerede dagen etter på sykehuset, for mammografi og UL. Heldigvis var det ikke noe farlig med min kul heller, bare fettvev som hadde kapslet seg sammenn og de trengte ikke å gjøre noe med det.Men undersøk det, legen vil ta deg alvorlig, og husk, det er bedre med en gang for mye en en gang for lite. Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2010 #9 Skrevet 17. november 2010 Takk for at dere gav meg et spark i rævva Nå har jeg bestillt time... Så da får jeg heller drite meg ut!! hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå