Anonym bruker Skrevet 16. november 2010 #1 Skrevet 16. november 2010 Har 4 barn, og ser jeg bruker utrolig mye penger på klær til barna, vil anslå det har gått med rundt 15000 kr på klær de siste to mdr. Må legge til at jeg ikke har handlet særlig mye klær til barna siden i juli. I denne summen inngår to par vintersko (reima 500 per par), cherox 3 par (totalt 300), vinterklær -to delte sett (to sett, 1000-1500 per sett), fem vinterdresser ( ca 4800), ull undertøy, luer, og div gensre, strømpebukser, undertøy osv. Noen av barna har forøvrig vintersko fra i fjor, som fortsatt passer. Jeg kunne selvsagt valgt billigere vinterdresser, men fikk feks tilbud om å kjøpe 3 reimadresser for prisen av 2. De to delte settene er (merkeklær) bestilt fra utlandet, og kostet under halv pris av hva de koster i butikk i Norge.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2010 #2 Skrevet 16. november 2010 Jeg har også 4 barn, men bruker egentlig ganske lite penger på klær til dem. De arver mye fra hverandre, spesielt litt dyre ting som ullundertøy og utedresser/regntøy. I den siste tiden har hver av dem fått 1 par sko, enten cherrox eller vintersko, alt etter hva de trengte. 2 av dem har fått nye vinterjakker. Ellers har jeg nesten ikke kjøpt klær til dem på lang tid, men de får alltid litt klær til jul eller bursdag fra slekta ellers. Men det hender at jeg syr plagg til dem da, det synes de er stor stas
Anonym bruker Skrevet 16. november 2010 #3 Skrevet 16. november 2010 jeg har tre barn og bruker mye penger på de ja I år har to av de reimadresser pluss miniature jakker og skibukser. I tillegg har de hver sin HH utedress. Ecco sko og dock boots (To meget aktive gutter) Og minste har lego dress. Viking vintersko, ecco "lær å gå" sko og troll regntøy. Ellers handler jeg endel merkekær til de Elsker å handle til de!!!!
Anonym bruker Skrevet 17. november 2010 #4 Skrevet 17. november 2010 nei, men bare fordi jeg ikke har råd Så her arver de og vi kjøper mye HM og sånn. Velger å legge mest penger i ull til ungene! Vi har to barn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå