Anonym bruker Skrevet 16. november 2010 #1 Skrevet 16. november 2010 Jeg er så utrolig lykkelig, for jeg har verdens beste barn, (det har vel alle mødre;) ) Jeg elsker de så utrolig mye, selv om jeg sliter med mye annet i livet mitt, så er jeg så heldig at jeg har de. Uten de så hadde jeg nok gått rett i dass, for å si det sånn.. Det er utrolig hva barn kan gjøre med enn, de får meg til å smile og blid glad når jeg er trist og lei. Elsker de så masse. Vet ikke helt hva jeg ville med dette innlegget, kanskje bare få skrevet ned hvor mye jeg elsker de=)
Aeris☆ Skrevet 17. november 2010 #3 Skrevet 17. november 2010 Så bra da! Er ikke alltid man kan sette ord på de følelsene man innehar, men av og til kan det bare være godt å få de ned på "papir"! Det hjelper med å samle tankene, og kan føre til at man ser forskjellige løsninger på situasjonen man er i! Et barnesmil kan kurere mye har jeg erfart! Fortsett å kos deg med barna dine
Anonym bruker Skrevet 17. november 2010 #4 Skrevet 17. november 2010 Så bra! Hadde dette vært facebook, hadde jeg trykt liker på innlegget ditt, positivitet er livets krydder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå