Anonym bruker Skrevet 16. november 2010 #1 Skrevet 16. november 2010 I år tenkte jeg at jeg ikke skulle bruke så mye på julegaver. Er høygravid og orker rett og slett ikke å gå å lete i butikker. Har satt opp ett lite busjett og tenkte at jeg ikke skulle bruke mer enn 1000 kr. (maks 1500) I år får ikke broren min, svigerfar eller broren til samboeren min gaver. Grunnen til dette er at alle tre er bortreist i julen. Så i år blir det bare fem personer som får gave. Tenkte å bruke ca. 500 på samboeren min og resten fordelt på de fire andre. Har dere stort budsjett på julegaver?
Anonym bruker Skrevet 16. november 2010 #2 Skrevet 16. november 2010 Hadde utrolig dårlig råd i fjor så det ble litt kjipe julegaver fra meg så i år skal jeg legge på litt ekstra for å veie opp;) Har en liten familie og tenker jeg kommer til å bruke rundt 4/5000 på julegaver
Anonym bruker Skrevet 16. november 2010 #3 Skrevet 16. november 2010 Jeg har lite med penger og starter alltid veldig tidlig med gaver for å fordele utgiftene. Lager noe selv og kjøper fine ting på salg tidlig høst og utover. Lager tidlig liste så vet jeg litt hva jeg skal være på utkikk etter. Føler jeg gir fine og personlige gaver, så da har jo ikke prisen så mye å si. Syns det er hyggelig når folk skjønner jeg har tenkt på dem spesielt, og ikke bare kjøpt noe i siste liten på en butikk. Boksalg er smart f.eks! Jeg liker hvertfall å få bøker.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2010 #4 Skrevet 16. november 2010 "Føler jeg gir fine og personlige gaver, så da har jo ikke prisen så mye å si" Veldig enig i det du skriver! Å finne en god gave er bedre (og langt vanskeligere *hihi*) enn en gave som bare er dyr. 00:00
Anonym bruker Skrevet 16. november 2010 #5 Skrevet 16. november 2010 Jeg har ca 28 stk å kjøpe til, så har begynt tidlig. Blir vel rundt 6000 kr til sammen. 2000 til samboer. 300 til søsken. 500 til hver av foreldrene mine. Søskenbarn og veninner for underkant av 100 lappen. Handlet masse tidlig, slik at jeg har funnet ting til en rimelig penge, og dermed mer gave for pengene. Nesten helt ferdig...
Anonym bruker Skrevet 17. november 2010 #6 Skrevet 17. november 2010 jeg har kjøpt gaver for 1300 kr. det er fra meg, min mann og to unger. dette er fordelt på 12 mennesker. til min mann er det for 650 og ungene får gaver for ca 1000 kr hver..
Anonym bruker Skrevet 17. november 2010 #7 Skrevet 17. november 2010 Tipper vi havner på ca 10 000 kroner totalt. Har handlet en del gaver allerede, men har noen igjen.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2010 #8 Skrevet 17. november 2010 I år blir det få gaver... Her skal det prioriteres nedbetaling av gjeld. Vi kjøper kun til våre to barn, min niese og min manns to nieser. Tror vi klarer å holde oss på under kr 1 500,-.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå