Anonym bruker Skrevet 16. november 2010 #1 Skrevet 16. november 2010 Ikke på ordentlig, men nesten... Fulgte barna til skolen, og når jeg kom hjem og egentlig hadde studiedag ble jeg plutselig sykt trøtt.. Gikk å la meg i senga litt, fullt påkledd.. Ble kald så slengte på meg to dyner i tillegg... Sovna nesten med en gang... våknet fordi jeg måtte tisse, og ser på klokka... 15.40!!! Jeg hadde sovet fra klokka 10-15.40!!! Kasta meg ut av senga, og skyndte meg avgårde for å rekke hentingen av ungene.. tar en time tilsammen, siden barna går sakte, og det er glatt og lang vei... Herregud, tenk om jeg ikke hadde våknet da!! Morro å bli oppringt fra sfo for å høre hvorfor jeg ikke hentet barna... flau bare ved tanken!!
Anonym bruker Skrevet 16. november 2010 #2 Skrevet 16. november 2010 så deilig at du fikk sovet ut litt da, det trengte du sikkert
Anonym bruker Skrevet 16. november 2010 #3 Skrevet 16. november 2010 Ja, skjønner ikke hvorfor jeg sov så lenge, pleier aldri å sove så mye... Var helt i sjokk når jeg så på klokka, og var livredd for å komme for sent!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå