Gå til innhold

Kjenner at jeg blir misunnelig nå...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hørte på radio i dag om Tone Damli Aaberge har vært på date med David Beckham. Er litt lei henne egentlig, men likevel så blir jeg misunnelig.

Hvorfor er hun så populær egentlig?

Det kan jo ikke være stemmen. Jeg synes ikke hun har annerledes stemmer enn andre artister og albumene hennes er helt greie, så konklusjonen min er vel på grunn av hennes utseendet. Hun er liksom så perfekt. Hun virker veldig sjarmerende, søt, empatisk jente og har liksom alt man kan ønsker seg. Kanskje det er derfor jeg er misunnelig på henne. At hun er så irriterende perfekt.

Flere som har det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

synes hun ikke er så megapen men hørte et intervju av henne på radio og hun virker som et oppriktig trivelig jente med humor og selvinnsikt.

men kanskje denne daten var hausa opp fra media?kan være en "date" med 200 andre til stede...

Skrevet

Utseendet hennes er det som tiltrekker media og alle andre. Pen å se på, grei nok bakgrunnsmusikk. Jeg er ikke misunnelig på henne, for hun har ikke noe jeg ikke har.

Skrevet

Så du er pen bakgrunnsmusikk, du også nn 23:36?

Skrevet

Det er nok det at hun er irriterende perfekt ja. Hun har the X-factor, noe man ikke kan sette fingeren på.

Hun har liksom alt, så derfor prøver man å lete etter feil, men jeg finner ingen feil som virkelig er berettiget.

Jeg syns også at hun virker veldig ærlig og oppriktig i forhold til sin kjendisstatus. Hun driter litt i janteloven, samtidig som hun har beina planta på jorda og er god å snakke for seg. Men jeg er helt sikker på at hun var slik før hun ble kjendis også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...